Liiga-SuperMonivedosta 38 000 euroa Tuusulaan ja 36 000 euroa Helsinkiin

Neljän liigaottelun SuperMoniveto toi yli 700 000:n kertoimen ja kaksi isoa voittoa, kun tuusulalainen nettipelaaja voitti runsaat 38 000 euroa ja helsinkiläinen nettipelaaja yli 36 000 euroa tiistaina (kierros 51/2017).

Tuusulan voittaja nappasi 38 068,50 euron voiton 14,40 euron järjestelmällä, jossa 15 toisen voittoluokan osumaa nosti kokonaisvoittoa 1 842,00 eurolla. Herttoniemestä olevalla helsinkiläisvoittajalla toisen voittoluokan osumia oli kaksi, mikä nosti voittosummaa 245,60 eurolla kaikkiaan 36 472,10 euroon.

Yllätystuloksi voidaan laskea kaksi kotitappiota. Kärpät jäi nollille JYPiä vastaan ottelussa, jossa vieraiden maalivahti Jussi Olkinuoralle merkittiin 42 torjuntaa. Kärppien Veini Vehviläinen selvisi 17 torjunnalla. Kouvolassa KooKoo kärsi 0-4-tappion Lukolle, jonka Heikki Liedes osui kolmesti.

SuperMoniveto 1, tiistai 19.12.2017
1. Kärpät– JYP 0–1
2. TPS– KalPa 3–1
3. Tappara– SaiPa 2–2
4. KooKoo– Lukko 0–4
Kertoimet:
1. voittoluokka 724 530,75
2. voittoluokka 2 456,03

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.