Liiga-SuperMonivedosta 38 000 euroa Tuusulaan ja 36 000 euroa Helsinkiin

Neljän liigaottelun SuperMoniveto toi yli 700 000:n kertoimen ja kaksi isoa voittoa, kun tuusulalainen nettipelaaja voitti runsaat 38 000 euroa ja helsinkiläinen nettipelaaja yli 36 000 euroa tiistaina (kierros 51/2017).

Tuusulan voittaja nappasi 38 068,50 euron voiton 14,40 euron järjestelmällä, jossa 15 toisen voittoluokan osumaa nosti kokonaisvoittoa 1 842,00 eurolla. Herttoniemestä olevalla helsinkiläisvoittajalla toisen voittoluokan osumia oli kaksi, mikä nosti voittosummaa 245,60 eurolla kaikkiaan 36 472,10 euroon.

Yllätystuloksi voidaan laskea kaksi kotitappiota. Kärpät jäi nollille JYPiä vastaan ottelussa, jossa vieraiden maalivahti Jussi Olkinuoralle merkittiin 42 torjuntaa. Kärppien Veini Vehviläinen selvisi 17 torjunnalla. Kouvolassa KooKoo kärsi 0-4-tappion Lukolle, jonka Heikki Liedes osui kolmesti.

SuperMoniveto 1, tiistai 19.12.2017
1. Kärpät– JYP 0–1
2. TPS– KalPa 3–1
3. Tappara– SaiPa 2–2
4. KooKoo– Lukko 0–4
Kertoimet:
1. voittoluokka 724 530,75
2. voittoluokka 2 456,03

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.