Liiga-SuperMonivedosta 38 000 euroa Tuusulaan ja 36 000 euroa Helsinkiin

Neljän liigaottelun SuperMoniveto toi yli 700 000:n kertoimen ja kaksi isoa voittoa, kun tuusulalainen nettipelaaja voitti runsaat 38 000 euroa ja helsinkiläinen nettipelaaja yli 36 000 euroa tiistaina (kierros 51/2017).

Tuusulan voittaja nappasi 38 068,50 euron voiton 14,40 euron järjestelmällä, jossa 15 toisen voittoluokan osumaa nosti kokonaisvoittoa 1 842,00 eurolla. Herttoniemestä olevalla helsinkiläisvoittajalla toisen voittoluokan osumia oli kaksi, mikä nosti voittosummaa 245,60 eurolla kaikkiaan 36 472,10 euroon.

Yllätystuloksi voidaan laskea kaksi kotitappiota. Kärpät jäi nollille JYPiä vastaan ottelussa, jossa vieraiden maalivahti Jussi Olkinuoralle merkittiin 42 torjuntaa. Kärppien Veini Vehviläinen selvisi 17 torjunnalla. Kouvolassa KooKoo kärsi 0-4-tappion Lukolle, jonka Heikki Liedes osui kolmesti.

SuperMoniveto 1, tiistai 19.12.2017
1. Kärpät– JYP 0–1