MasterCard

Lindex-verkkokaupat ottavat Masterpassin käyttöön Pohjoismaissa

Yhteistyö Lindexin kanssa vahvistaa Masterpassin asemaa vähittäiskaupan alalla.

Lindex-verkkokauppojen asiakkaat voivat nyt maksaa ostoksensa Masterpass-sovelluksella Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Lindex liittyy jatkuvasti kasvavaan Masterpassia käyttävien vähittäiskauppiaiden joukkoon, johon kuuluu jo muun muassa Intersport, Budget Sport ja Tokmanni.

”Yhä useammat suuret pohjoismaiset kaupat ovat lisänneet Masterpassin maksutapavalikoimaansa. Toivotamme Lindexin verkkokaupan ja sen asiakkaat tervetulleiksi käyttämään helppoa, sujuvaa ja turvallista Masterpass-maksutapaa”, sanoo Mats Taraldsson, Mastercardin digitaalisen kehityksen johtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Lindex panostaa vahvasti online-toimintaansa, ja Masterpassilla on siinä tärkeä rooli.

”Lindex kasvattaa verkkotoimintaansa, ja meille on tärkeää, että ostokokemus verkossa on niin sujuva kuin mahdollista. Masterpassin avulla voimme tarjota asiakkaillemme entistä yksinkertaisemman ja nopeamman maksuprosessin, joka on samalla yhtä turvallinen kuin tavalliset korttimaksut”, sanoo Henrik Sörstedt, Lindexin digitaalisesta kehityksestä vastaava johtaja.

Masterpassilla voi maksaa verkossa ja sovelluksissa millä tahansa verkkoyhteyden omaavalla laitteella, niin Suomessa kuin maailmallakin. Masterpassiin tallennetaan maksukorttien – sekä Mastercardin että muidenkin toimijoiden korttien – tiedot sekä omat toimitustiedot yhteen paikkaan. Tiedot tallennetaan turvallisesti digilompakkoon, eikä maksettaessa enää tarvitse näpytellä korttien numeroita ja tunnuslukuja joka kerta uudelleen.

Käyttääksesi Masterpassia lataa Nordea Pay -sovellus App Store- tai Google Play -kaupoista. Kun olet ladannut sovelluksen, korttiesi tiedot ja toimitusosoitteesi tallennetaan automaattisesti sovellukseen. Maksaessasi verkkokaupassa tai mobiilisovelluksessa riittää, kun painat Masterpass-painiketta verkkokaupan sivuilla.

Masterpassin avulla voi tehdä verkko-ostoksia maailmanlaajuisesti 37 maassa ja 21 maassa Euroopan alueella. Yli 340 000 verkkokauppaa, esimerkiksi Topshop ja The Hut, hyväksyvät Masterpassin maksutavaksi.

Lisää tietoa Masterpassista löydät täältä.

Maija Joki-Korpela, puh. 044 572 4229, maija.joki-korpela (at) cocomms.com

Lue lisää julkaisijalta MasterCard