LinkedIn palkitsi Fonectan mainostuotantotiimin EMEA-alueen parhaana

LinkedIn palkitsi Fonectan mainostuotantotiimin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan alueen parhaaksi. Fonecta valikoitui voittajaksi 28 markkina-alueella toimivien kumppaniyritysten joukosta.

”Palkinto on iso tunnustus tiimillemme, sillä asiantuntemus EMEA-alueella on erittäin kovaa. Tiimimme sai tunnustusta aktiivisesta vuorovaikutuksesta ja siitä, että olemme osanneet haastaa LinkedInin asiantuntijoita saadaksemme LinkedInistä parhaan hyödyn asiakkaillemme”, kertoo tuoteomistaja Toni Wistbacka Fonectalta.

Kunnianosoituksesta tekee erityisen merkittävän se, että Fonecta aloitti LinkedInin kumppanina yksinoikeudella Suomessa vasta keväällä 2016. Fonecta myy LinkedInin mainosratkaisuja suomeksi suomalaisille yrityksille, jotka toimivat sekä koti- että kansainvälisillä markkinoilla. Fonecta auttaa asiakkaitaan tavoittamaan markkinointikampanjoillaan oikeat ihmiset LinkedInin sisältömarkkinoinnin sekä mainonnan kohdentamistyökaluilla.

”Yhteistyösopimus tarjoaa käyttöömme tarkat kohdentamisen ja mittaamisen työkalut, jotta asiakkaamme tavoittavat oikeat ihmiset. LinkedIn-yhteisö muuttuu, kasvaa ja kehittyy jatkuvasti, ja meillä on jatkuvasti paras osaaminen ja tietotaito tarjolla asiakkaillemme. Paras ja vaikuttavin LinkedIn-mainonta syntyy muun muassa suunnitelmallisen sisältömarkkinoinnin keinoin läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme ja LinkedInin kanssa”, kertoo kehityspäällikkö Ville Holopainen Fonectalta.

Fonectan asiakkaat voivat kohdentaa kampanjansa tietyille toimialoille, tehtävänimikkeille, ikäluokille tai maantieteellisesti, esimerkiksi pääkaupunkiseudun rakennusalan yritysten päätöksentekijöille. Kumppaniyrityksenä Fonecta pystyy lisäksi tarjoamaan erityisiä räätälöityjä sekä mallinnettuja kohderyhmiä. Tarkka kohdentaminen on LinkedIn-mainonnan keskeinen etu mainostajalle.

LinkedInin ammattilaisverkostoa käyttää noin miljoona suomalaista ja maailmanlaajuisesti palvelulla on 467 miljoonaa käyttäjää.

Lisätietoja:

Toni Wistbacka
Tuoteomistaja
toni.wistbacka@fonecta.com

Televisiokatu 4, PL 202

020 442 2020http://www.fonecta.fi

Fonecta toimii 50.000 suomalaisen yrityksen digitaalisen markkinoinnin kumppanina. Autamme heitä löytämään ostavat asiakkaat verkosta nopeasti ja helposti hakukoneiden, kotisivujen tai sosiaalisen median avulla. Toimitamme Suomessa asiakkaillemme 30.000 yhteydenottoa päivässä ja kanavissamme tehdään päivittäin yli miljoona hakua. Verkkopalveluitamme ovat Fonecta.fi, Finder.fi ja Fonecta Caller. Fonecta työllistää 650 henkilöä kuudella eri paikkakunnalla. www.fonecta.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Fonecta

Fonecta jatkaa LinkedIn Marketing Solutionsin ainoana kumppanina Suomessa28.3.2018 08:40:00 EEST | Tiedote

LinkedIn uusi kumppanuussopimuksensa Fonectan kanssa. Fonecta on aloittanut LinkedIn Marketing Solutionsin kumppanina yksinoikeudella Suomessa keväällä 2016 ja jatkaa sopimuksella seuraavat kaksi vuotta. Fonecta myy LinkedInin mainosratkaisuja suomeksi suomalaisille yrityksille, jotka toimivat sekä koti- että kansainvälisillä markkinoilla. Fonecta auttaa asiakkaitaan tavoittamaan markkinointikampanjoillaan oikeat ihmiset LinkedInin sisältömarkkinoinnin sekä mainonnan kohdentamistyökaluilla. Tarkka kohdentaminen on LinkedIn-mainonnan keskeinen etu mainostajalle. LinkedInillä on maailmanlaajuisesti 546 miljoonaa käyttäjää, joista suomalaisia käyttäjiä on miljoona. Fonectan asiakkaat voivat kohdentaa kampanjansa tietyille toimialoille, tehtävänimikkeille, ikäluokille tai maantieteellisesti, esimerkiksi pääkaupunkiseudun rakennusalan yritysten päätöksentekijöille. Kumppaniyrityksenä Fonecta pystyy lisäksi tarjoamaan erityisiä räätälöityjä sekä mallinnettuja kohderyhmiä. ”Kattavan kokemukse

Fonecta sai Great Place to Work -sertifikaatin16.2.2018 11:07:00 EET | Tiedote