Linnanmäellä maanantaissakin voi olla miljoonasti onnea!

Linnanmäellä myös maanantai voi olla onnenpäivä! Valokarnevaalin toisen viikon alussa, 15.10. Linnanmäen porteista asteli huvittelukauden miljoonas kävijä. Asiakkaat palkittiin makoisilla yllätyksillä ja he saivat myös huvitella maksutta koko päivän Linnanmäellä.

Perhe Saarinen palkittiin makoisalla ja mukavalla yllätyslahjalla!

Linnanmäki on yksi Suomen suosituimmista matkakohteista, jossa vierailee vuosittain yli miljoona kävijää. Tänä vuonna miljoonas huvittelija saapui Linnanmäelle maanantaina 15.10.2018.

Helsingistä kotoisin oleva Viktor Saarinen asteli Linnanmäelle jo toista kertaa tänä kesänä Kevin-veljen, 8, Mia-äidin ja Janne-isän kanssa. Perhe Saarinen yllätettiin iloisesti Linnanmäen pääportilla, jossa he saivatkin lahjakassin täynnä makoisia herkkuja, maksuttoman Linnanmäki-päivän, sekä mm. Linnanmäki-kahvia ja herkkuja vielä kotiin vietäväksikin.

- Teemme vuosittain perinteisen retken Valokarnevaalille, ja nyt taitaakin olla kyseessä jo kuudes tai seitsemäs vuosi putkeen, kertoo perheen äiti Mia Saarinen.

Valokarnevaaliretkeä selkeästi odotettiin perheessä jo innolla, sillä suunnitelmatkin olivat selvillä:

- Ostamme joka vuosi valotuotteita ja sitten huvittelemme laitteissa, perheen vanhempi poika, Kevin Saarinen kertoo innostusta äänessään.

Linnanmäen Valokarnevaali jatkuu vielä tämän viikon sunnuntaihin asti. Sen aikana huvipuiston ja monien suosikkilaitteiden ylle luodaan mitä hienoimpia valaistuksia. Myös Viktor Saarisen lempilaite nähdään Valokarnevaalissa säihkyvässä iltavalaistuksessa:

- Lempilaite on tietenkin Hiphop!, Viktor kertoo, kiittää palkinnosta ja lähtee innoissaan kohti huvipuistopäivää.

Perhe Saarinen palkittiin makoisalla ja mukavalla yllätyslahjalla!

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuoden 2018 lahjoitustavoite on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2018 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

KUTSU lehdistötilaisuuteen: Hyppää Taigan siiville jo ennakkoon Valokarnevaalin loistavien tähtihetkien lomassa!27.9.2018 12:23Tiedote

Päivä: To 11.10.2018 Klo: 14-15.30 (ilmoittautuminen klo 14, tilaisuus alkaa klo 14.30) Paikka: Linnanmäen Huvipuisto, Pohjoinen sisäänkäynti, Tivolikuja 1, Helsinki Ilmoittautuminen lomakkeella, päättyy pe 5.10. klo 12.00 Tervetuloa kuulemaan, miten Linnanmäen kaikkien aikojen isoin hanke, Taiga-ratalaitteen rakentaminen, edistyy. Paljastamme lehdistötilaisuudessa myös koko rataprofiilin ja saatte Kinossamme esimakua, miltä laitteen kyyti tulee tuntumaan. Haluamme kutsua lehdistön edustajat myös kokemaan Linnanmäen 14. Valokarnevaalin, jonne Ivana Helsinki on suunnitellut loistavia tähtihetkiä. Lehdistötilaisuudessa Paola Suhonen on paikalla kertomassa, miten Valokarnevaalilla tulee yhdistymään muoti, musiikki ja valo. Lehdistötilaisuus kestää noin tunnin (klo 15.30 asti), jonka jälkeen on mahdollisuus kokea kaverin kanssa Valokarnevaalin tähtihetket puiston avautuessa samaan aikaan! Linnanmäki antaa osallistujille omatoimista tutustumista varten kaksi ranneketta. Huomaathan, että til

Valokarnevaali täynnä säkenöiviä tähtihetkiä27.9.2018 11:11Tiedote

Helsingin perinteisiin piirtynyt Valokarnevaali saa Linnanmäen säkenöimään lokakuussa. Tänä vuonna teematapahtumassa nähdään ainutlaatuisia tähtihetkiä, jotka ovat suunniteltu yhteistyössä Ivana Helsingin kanssa. Valokarnevaali huipentuu kauden päätösviikonloppuna, kun puistossa nähdään kahtena iltana DJ Alex Mattsonin esitys, jonka kruunaa loistava lasershow! Karnevaali järjestetään 11.-21.10.2018.