Linnanmäen iik!weekin kauhuportit avautuvat jälleen torstaina 15.9.

Linnanmäen Huvipuistoa ravisuttava iik!week jatkuu, ja kauhuportit ovat jälleen avoinna kauhunnälkäisille huvittelijoille torstaista sunnuntaihin 15.–18.9. sekä 22.–25.9.

Kauhu piinaa koko Linnanmäen huvipuistoa nyt toista viikkoa. Sisäänpääsy jännittävälle kauhufestivaalille tapahtuu rannekkeella sekä ennakkoon tehdyllä paikkavarauksella. Paikkavarauksen tekemällä kauhun ystävät varmistavat paikkansa iik!weekille juuri haluamanaan iltana. Varauksen voi tehdä Linnanmäen verkkosivujen kautta.

Koska koko huvipuiston alueella vaeltelee runsaasti hyytäviä kauhuhahmoja, on ikäsuositus iik!weekille 12+ vuotta. Tästä syystä kauhufestivaalin aikana suuri osa pienemmille huvittelijoille soveltuvista laitteista ovat suljettuina.

Kauhu vaihtuu jälleen iloiseen huvipuistotunnelmaan lokakuun kahtena ensimmäisenä viikonloppuna 1.–2.10. sekä 8.–9.10. Tällöin huvipuiston portit ovat tuttuun tapaan avoinna kaiken ikäisille, ja perheet pääsevät yhdessä pitämään hauskaa.

Linnanmäen huvikausi huipentuu tunnelmalliseen Valokarnevaaliin, jota vietetään Linnanmäellä 13.–23.10. Valokarnevaali-alueelle pääsee 15 € sisäänpääsymaksulla tai rannekkeella sekä tekemällä ennakkovarauksen tietylle päivälle.

Piinaava jännitys valtaa koko huvipuiston, kun Linnanmäen kauhufestivaali iik!week käynnistyy7.9.2022 13:26:50 EEST | Tiedote

Selkäpiitä karmivaa iik!weekiä vietetään Linnanmäellä torstaista sunnuntaihin 8.–25.9. Tänä vuonna kauhu valtaa koko huvipuiston. Kauhufestivaalilla pääsee kokemaan monia uusia kauhuelämyksiä, esimerkiksi Kauhujen Tivolin ja Zombikujan. Myös viime vuoden huippusuosittu kauhukohde Motelli tarjoaa entistä karmivampia kauhuelämyksiä. Sisäänpääsy iik!weekiin tapahtuu rannekkeella ja ennakkoon, tietylle illalle tehdyllä paikkavarauksella.