Linnanmäen pitkäjänteinen turvallisuuden kehitystyö on palkittu – Linnanmäki valittiin vuoden turvalliseksi organisaatioksi!

Linnanmäen Huvipuisto on palkittu pitkäjänteisestä turvallisuustyöstään.

Linnanmäelle on myönnetty Vuoden turvallinen organisaatio -palkinto keskiviikkona 3. marraskuuta järjestetyssä Finnish Security Awards -gaalassa. Palkinto myönnetään yritykselle tai muulle organisaatiolle, joka on esimerkillisesti järjestänyt turvallisuutensa ja luonut positiivisen turvallisuuskulttuurin.

– Olemme otettuja tästä huomionosoituksesta! Huvipuistotoiminnassa turvallisuus on ensiarvoisen tärkeä asia ja panostamme siihen Linnanmäellä paljon. Linnanmäellä jokainen työntekijä vastaa osaltaan turvallisuudesta, joten tämä palkinto on kiitos ja tunnustus koko organisaatiolle, kertoo Linnanmäen Huvipuiston turvallisuustoiminnasta vastaava palvelu- ja vastuullisuusjohtaja Satu Orismaa.

Palkinnon aiempia voittajia ovat muun muassa ulkoministeriö, Stora Enson Imatran tehtaat ja Helen.

FSA-palkinnot jakaa vuosittain Turvallisuus ja Riskienhallinta -lehti. Palkintoa on jaettu vuodesta 2015 lähtien.

Hupimestari Kiti Friman ryhtyy luotsaamaan Linnanmäen markkinointiviestintää ja tapahtumia6.10.2021 03:58:00 EEST | Tiedote

Linnanmäellä työskentelee noin 700 hupimestaria, joista kuutisenkymmentä työskentelee huvipuistossa ympärivuotisesti. Huvikauden päätyttyä Linnanmäellä valmistellaan jo seuraavaa kautta kaikilla osastoilla. Yksi näistä on markkinointiviestintäpalvelujen osasto, joka vastaa markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja tapahtumista. Osastolla syksy alkoi uusissa merkeissä, kun KTM Kiti Friman aloitti Linnanmäen Huvipuiston ja Lasten Päivän Säätiön uutena markkinointiviestintä- ja tapahtumajohtajana 4. lokakuuta 2021.