Linnanmäen ravintolatarjonta uudistuu kaudelle 2021

Lasten Päivän Säätiö ja Oy Resha Ltd ovat aloittamassa herkullisen yhteistyön Linnanmäen Huvipuistossa ensi huvikaudesta lähtien.

Resha Oy:n ravintola Wok’n’Curry on jo 13 vuoden ajan toiminut menestyksekkäästi Messukeskuksessa, ja heidän pitkäaikaiset asiakkaansa ovat toivoneetkin, että herkkuja pääsisi nauttimaan myös muualla. Ensi keväänä samoja autenttisia aasialaisia makuja löytyy myös Linnanmäen ravintolamaailmasta, jossa Linnanmäen herkkusuita hemmotellaan laadukkaiden raaka-aineiden, kotimaisen lihan, tuoreiden kasvisten ja etnisten mausteiden harmonialla.

Linnanmäellä ollaan valtavan iloisia uudesta kumppanista, joka yhteistyön myötä täydentää Linnanmäen nykyistä ruokatarjontaa herkullisella tavalla.

- Resha Oy:n Wok’n’Curryn tarjoama huipputason asiakaspalvelu ja herkullinen itämainen ruoka on tunnettua asiakkaiden keskuudessa. Erityisesti tästä syystä on mukava aloittaa yhteistyö Resha Oy:n kanssa, Lasten Päivän Säätiön toimitusjohtaja Adlivankin selventää valinnan syitä.

Uusi Linnanmäen ravintolakumppani Resha Oy odottaa malttamattomana tulevaa kesää. He uskovat tuovansa Linnanmäen ravintolatarjoamaan erilaisen, mutta tervetulleen lisäyksen.

- Meille on suuri ilo ja kunnia päästä tekemään maukasta yhteistyötä Linnanmäen kanssa aasialaisen ruoan hupimestareina. Nyt voimme viimein kauden alkaessa opastaa kaikki aasialaisen ruoan ystävät vaikka joka päivä herkuttelemaan ja huvittelemaan Linnanmäelle, iloitsevat ravintoloitsijat Kirsi ja Reesh Sharma Resha Oy:stä. Olemme myös innoissamme mahdollisuudesta olla osaltamme tukemassa lastensuojelutyötä, ravintoloitsijat jatkavat.

Lisätietoja ja yhteydenotot:
- Toimitusjohtaja Pia Adlivankin, Lasten Päivän Säätiö, puh. 040 418 7788 pia.adlivankin@linnanmaki.fi

- Ravintoloitsijat Kirsi ja Reesh Sharma, Oy Resha Ltd, puh. 040 511 5767, info@resha.fi

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2020 ovat SOK / HOK-Elanto, Unilever Finland Oy ja Oy Hartwall Ab. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

Linnanmäellä ei ole havaittu koronatartuntoja6.8.2020 09:08:23 EESTTiedote

Linnanmäen Huvipuistossa vieraili sunnuntaina 26.7. noin kello 15-18 seurue, jolla todettiin koronatartunta päiviä vierailun jälkeen. Helsingin epidemiologisen toiminnan mukaan seurue on saattanut altistaa huvipuiston muita asiakkaita, mutta Linnanmäen työntekijät eivät ole altistuneet, sillä kohtaamiset ovat olleet lyhytaikaisia ja ulkotiloissa. Altistuminen tartunnalle voi tapahtua missä vain tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä ilman turvavälejä yli viidentoista minuutin ajan. Siksi Linnanmäki haluaa muistuttaa kävijöitään, että turvavälien pitäminen on ensiarvoisen tärkeää.

Poikkeusaika tuo aukioloaikamuutoksia Linnanmäen säkenöivään syksyyn24.7.2020 12:38:14 EESTTiedote

Linnanmäen syksyssä päästään myös tänä poikkeusvuonna nauttimaan iki-ihanan Valokarnevaalin upeasta valomerestä, kun teematapahtumaa vietetään huvipuistossa 9.-18.10. Poikkeusajan vuoksi Linnanmäki jatkaa kiitosta saaneen ennakkovarausjärjestelmän käyttöä syksylle, kun Valokarnevaalin vierailijat saapuvat säkenöivään puistoon ennakkoon ostetulla rannekkeella tai sisäänpääsylipulla.