Linnanmäen syntymäpäivän kunniaksi pyörähdellään Kahvikuppikarusellissa!

Linnanmäki juhlii syntymäpäiviään perjantaina 27. toukokuuta. Huvipuisto täyttää jo huikeat 72 vuotta! Linnanmäki kutsuu kaikki sydämellisesti mukaan juhlimaan, ja syntymäpäivän kunniaksi huvittelijoille on luvassa mahtavia yllätyksiä!

Linnanmäki viettää syntymäpäiviään helatorstain jälkeisenä perjantaina 27. toukokuuta. Tänä vuonna Linnanmäen syntymäpäiväkahvit nautitaankin hieman erikoisemmalla tavalla, sillä ”kahvit” tarjoillaan Kahvikuppikarusellin vatsan pohjaa kutkuttavana pyörityksenä. Syntymäpäiväjuhlijat pääsevät vinhaa vauhtia ympäri kiitävän huvilaitteen kyytiin maksutta koko päivän ajan.

Mitäpä olisi syntymäpäivä ilman herkkuja, ja perjantaina jokainen Linnanmäen huvittelija voikin juhlistaa syntymäpäiviä herkuttelemalla suussa sulavalla syntymäpäivädonitsilla ja nauttimalla Linnanmäen omaa Karusellikahvia erikoishintaan. Juhladonitsit ovat myynnissä Cafe Donitsissa, ja Linnanmäen Karusellikahvia voi ostaa mukaan myös kotiin viemisiksi Shop Caramellista.

- Olemme todella innoissamme siitä, että pääsemme kahden vuoden tauon jälkeen vihdoin viettämään Linnanmäen syntymäpäiviä yhdessä huvittelijoiden kanssa. Haluamme ilahduttaa syntymäpäivävieraitamme, ja tarjota kaikille riemukkaat pyöritykset Kahvikuppikarusellissa maksutta koko päivän, iloitsee Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.

Linnanmäen Huvipuisto on tarjonnut yhteistä hauskaa jo 72 vuoden ajan. Huvipuisto avattiin helluntaina vuonna 1950. Tuolloin huvittelijoille oli tarjolla kaksi ketjukarusellia, lastenkaruselli, Radioautorata, Peilikabinetti, kaksi pelihallia, tanssilava, kaksi kioskia, sirkusvarieteeteltta, kahvila, ulkonäyttämö sekä pieni lastenalue.

Sittemmin huvipuiston laite-, palvelu- ja ohjelmatarjonta on kehittynyt valtavasti.

Linnanmäen perustamisesta alkaen syy huvipuiston olemassaololle on pysynyt samana. Linnanmäkeä ylläpitää ja kehittää Lasten Päivän Säätiö, jonka tehtävänä on kerätä varoja lastensuojelutyölle. Jokainen Linnanmäellä huvitteleva on iloinen hyväntekijä ja tukee huvittelemalla tärkeää lastensuojelutyötä.

Helsingin hauskimman kaupunginosan riemukasta syntymäpäivää vietetään perjantaina 27. toukokuuta koko päivän ajan. Huvipuisto kutsuu huvittelemaan aukioloaikoinaan kello 11–21.