Linnanmäki iloisena esittää: huvipuistomaisen värikkäät verkkosivut ovat avautuneet!

Linnanmäen uusiutuneiden verkkosivujen esirippu on noussut ylös helmikuussa. Huvipuistomaisen värikkäät ja pirskahtelevan iloiset sivut on suunniteltu yhdessä Crasman Oy:n kanssa. Uutuuttaan hohtavat sivut löytyvät osoitteesta www.linnanmäki.fi.

Linnanmäen uusien verkkosivujen suunnittelussa on panostettu käyttäjäystävällisyyteen ja huvipuistomaiseen tunnelmaan.

Linnanmäen verkkosivuja käytetään erityisen ahkerasti kauden aikana, mutta niillä vieraillaan paljon myös varsinaisen sesongin ulkopuolella. Verkkosivu-uudistuksen tavoitteena oli luoda mahdollisimman käyttäjäystävälliset sivut, joilta etsittävä tieto löytyisi loogisesti ja nopeasti, etsi asiakas tietoa sitten huvipuistopäivän säästä tai tietoa tulevista teemaviikoista kauden ulkopuolella.

- Katsoimme sivustoamme tärkeimpien käyttäjiemme, asiakkaiden silmin. Pohdimme syvällisesti, mitä kaikkea Linnanmäestä tahdotaan tietää ennen vierailua ja erityisesti sen aikana. Hyvän käyttäjäkokemuksen lisäksi halusimme tuoda sivuille mahdollisimman paljon Linnanmäelle tyypillistä hupitwistiä, kertoo Linnanmäen markkinointiviestintäjohtaja Rilla Engblom.

Sivuston kehittäjät pääsivätkin lisäilemään huvipuistomaisuutta sivuille monin eri keinoin. Leikkisät värit, veikeästi pyörivät kuvalinkkipallot ja runsas kuvien käyttö puhaltavat sivuille aimo annoksen Linnanmäen iloista henkeä. Hyväntuulisen ilmeen lisäksi sivuston rakenteen ansiosta asiakkaan kokemusta pyrittiin parantamaan sillä, että hän voisi etsiä tietoa ja palveluita omista lähtökohdistaan.

- Käyttäjäystävällisyys näkyy erityisesti siinä, että asiakas voi lajitella tietoa sen perusteella, mitä hän etsii sillä hetkellä: maksuttomia laitteita tai vaikkapa juuri hänelle sopivaa ravintolavaihtoehtoa, kertoo Crasmanin asiakkuusvastaava Jaakko Soininen.

Asiakkaiden toiveita ja tarpeita kartoitettiin käyttäjätutkimuksilla, joita tehtiin niin verkkokyselyin kuin huvipuistossakin. Näiden perusteella suunnittelussa asetettiin erityistä painoarvoa mobiilikäytön sujuvuudelle.

Huvipuistopäivää ajatellen sivuille on tehty erityisesti mobiilikäyttöä varten interaktiivinen kartta, josta käyttäjä löytää helposti niin laitteet, ravintolat kuin muutkin huvipuistopäivän aikana tarvitsemansa kohteet ja palvelut.

Linnanmäki on suosittu matkailukohde, joten verkkosivut ovat tehty viidellä eri kielellä (suomi, ruotsi, englanti, viro ja venäjä) palvelemaan myös kansainvälisiä asiakkaita. Huvipuistomaiseen maailmaan pääset vierailemaan osoitteessa: www.linnanmäki.fi

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuoden 2018 lahjoitustavoite on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2018 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

Linnanmäki vie viihteen pyörteisiin koko kesän ajan!27.4.2018 09:39Tiedote

Linnanmäen Huvipuisto on runsaan laitetarjontansa lisäksi tunnettu myös kesäviihteen keskuksena, joka saa kaupungin sydämen sykkimään. Huvipuiston kolme teemaviikkoa rytmittävät kauden ohjelmatarjontaa ja viihteellistä menoa on tarjolla taaperosta tanssihirmuihin läpi kauden. Terassiuutuus Keidas tuo uuden rentoutumisen mekan keskelle huvipuistoa. Keitaan terassitarjontaan kuuluvat myös alku- ja loppukesästä tunnetut dj:t sekä vaihtuvat bändit ja artistit.

Kiti Kokkosen Suomen Komediateatterin päänäyttämöksi Linnanmäen Peacock-teatteri9.4.2018 16:22Tiedote

Suomen Komediateatteri alkaa hallinnoimaan ympärivuotisesti Linnanmäen Peacockin ohjelmasisältöä 1.7.2018 alkaen. Teatterin taiteellinen johtaja Kiti Kokkonen ja viihteen monialainen ammattilainen Jarkko Tamminen sekä teatterin varatoimitusjohtaja Jan Streng suunnittelevat yhdessä monipuolista kulttuuri- ja viihdesisältöä Peacockiin. Luvassa on revyytä, lastenteatteria, komediaa, musiikkia ja huumoria. Kokkonen ja Tamminen vastaavat yhdessä ohjelmasisällöistä. Kaksikko tekee ensimmäistä kertaa yhteistyötä tässä mittakaavassa.