Linnanmäki kutsuu viettämään keskikesän juhlaa kaupunkitunnelmissa

Linnanmäen Huvipuistossa voi viihtyä koko juhannuksen! Keskikesän juhliminen aloitetaan Linnanmäellä jo torstaina, kun puistossa vietetään huvipuiston maskotin, Rollen päivää. Tällöin on vuoden ainoa päivä, kun rannekkeita voi ostaa kaksi yhden hinnalla!

Linnanmäen Huvipuiston juhannus alkaa jo torstaina 20. päivä Rollen päivällä

Muun kaupungin hiljentyessä juhannuksen viettoon, Helsingin hauskin kaupunginosa Linnanmäki kutsuu luokseen viettämään keskikesän juhlaa. Huvipuistohumuun kannattaa saapua jo torstaina, kun Linnanmäellä vietetään iki-ihastuttavan maskotin, Rollen päivää!

- Rollen nimikkopäivänä on luvassa tuplasti riemua, sillä torstaina 20.6. Linnanmäen rannekkeita voi ostaa huvipuistosta kaksi yhden hinnalla. Meillä on myös tarjolla monipuolista ohjelmaa, joten mikäli juhannuksen suunnitelmat ovat vielä avoinna, kannattaa tulla huvittelemaan Linnanmäelle, kertoo Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.

Tunnelmalliset juhannustanssit koivujen katveessa

Keskikesän kunniaksi Linnanmäellä laitetaan jalalla koreasti. Torstai-iltana kesäiltaa tahdittaa Sinitaivas-orkesteri, joka viihdyttää tanssahtelijoita ohjelmalava Estradilla klo 18-20. Maksuttomien torstaitanssien aikana jokainen voikin käydä kokeilemassa tanssitaitojaan! Juhannusviikonloppu huipentuu varsinaiseen kesätunnelmointiin perjantaina, kun perinteisiä juhannustansseja tähdittää Tara & Aava orkesteri klo 19-21.

- Linnanmäki on mainio paikka viettää kaupunkijuhannusta, sillä koko muun kaupungin hiljentyessä Linnanmäellä huvitellaan joka päivä! Erityisesti matkailijat ja kaupunkijuhannusta viettävät ovat antaneet positiivista palautetta siitä, että olemme avoinna juhannuksenakin! Adlivankin kertoo.

Linnanmäen juhannusmuistio:

Torstai 20.6. Rollen päivä

Huvipuisto avoinna klo 11-21. Kaksi ranneketta yhden hinnalla huvipuistosta ostettuna. Rannekkeet ovat voimassa vain Rollen päivänä.

Ohjelmalava Estradi: Sinitaivas-orkesteri klo 18-20

Perjantai 21.6. Juhannusaatto

Huvipuisto avoinna klo 11-21

Ohjelmalava Estradi: Juhannustanssit klo 19-21, Tara & Aava -orkesteri

Lauantai 22.6.

Huvipuisto avoinna klo 11-22. Laitehuvittelua, iloista äänimaailmaa ja popsahtelevia popcorneja! Rolle-pelle kavereineen tavattavissa puistossa joka päivä klo 13-18.

Sunnuntai 23.6.

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuoden 2019 lahjoitustavoite on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2019 ovat SOK / HOK-Elanto, Unilever Finland Oy ja Oy Hartwall Ab. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.