Lisää nopeutta ruoan verkkokaupan toimituksiin – saman päivän toimitukset nyt myös Prismoista ja S-marketeista

HOK-Elannon ruoan verkkokauppa nopeutuu entisestään. Jatkossa tilauksen saa toimitukseen saman päivän aikana Alepan lisäksi myös S-marketeista ja Prismoista.

HOK-Elannon ruoan verkkokaupassa toimitusprosessi nopeutuu, ja tilauksen saa kotiinkuljetukseen jatkossa vielä saman päivän aikana. Käytäntö on tuttu Alepa-ketjun verkkokauppa-asiakkaille, ja jatkossa myös Prisma- ja S-market-ketjujen asiakkaat nauttivat saman päivän toimituksista.

- Jatkossa tilausaikaa illan toimituksiin on klo 12.00 saakka, noudoissa jopa klo 14 saakka. Kasvaneen keräilykapasiteetin myötä pystymme vastaamaan paremmin asiakkaiden toivomaan nopeampaan tilausrytmiin, kertoo HOK-Elannon ruoan verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua.

Ranuan mukaan koronan tuoma tilauspiikki toi valtavasti uusia asiakkaita ruoan verkkokaupan pariin. Parantuneen keräilykapasiteetin myötä toimitusprosessia on saatu viilattua tehokkaammaksi, ja jatkossa tilauksen saa jopa samalle illalle.

Ruoan verkkokaupan kattava noutopisteverkosto tuo helpotusta arkeen

HOK-Elannon kattava noutopisteverkosto palvelee tällä hetkellä 30 yksikön voimin. Noutopisteverkostoon kuuluu 19 Prisman noutopistettä, 10 S-marketin, 2 Food Market Herkun ja Alepa Kauppakassin keräilymyymälän noutopiste. Uusimmat Prisman noutopisteet on avattu kauppakeskus Sellon ja Iso Omenan parkkihalleihin.

Ranuan mukaan noutopisteillä kuluttaja pystyy itse sovittamaan noutoajan omaan aikatauluunsa, ja saa siten kaivattua joustoa arjen kiireisiin.

- Valmiiksi kerätyt ostokset on helppo poimia mukaan noutopisteeltä, esimerkiksi lasten harrastusten kuskauksen yhteydessä tai työmatkan varrella olevalta noutopisteeltä, Ranua summaa

Tänä vuonna verkostokehityksessä uusia noutopisteitä on avattu S-marketien lisäksi myös Prisma-ketjussa, viimeisimpänä Prisma Sellon ja Iso Omenan yhteyteen. Noutotilauksen hinta S-Etukortilla on edullisimmillaan 3,90 €.

Uudet tilausajat ovat seuraavat:

Jukka Ranuaverkkokaupan kehityspäällikköHOK-Elanto

Puh:010 76 60264

Lisää latauspisteitä itään ja koilliseen -   Kahdeksan uutta sähköautojen ABC-latauspistettä Prisma Viikkiin 18.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Sähköautojen latauspisteiden määrä Prisma Viikissä kasvaa kahteentoista, kun ABC avaa neljä AC-peruslatauspistettä ja neljä DC-teholatauspistettä parkkihalliin. Viime viikolla avattiin Prisma Itäkeskukseen kuusi uutta AC-peruslatauspistettä hybridiautoilijoiden iloksi. Prisma Itäkeskuksessa on nyt yhteensä 10 latauspaikkaa.

S-market Kaivokselan laaja uudistus valmistui – “Uusi Ruokatori parantaa merkittävästi palvelutarjontaa” 17.6.2021 07:00:00 EEST | Tiedote

S-market Kaivoksela uudistettiin lattiasta kattoon kuukauden mittaisessa remontissa. Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myymälän kylmälaitteet uusittiin, ja kylmälaitos päivitettiin ympäristöystävällisempään, hiilidioksidia kylmäaineena käyttävään kylmälaitokseen. Myymälän palvelutarjonta täydentyi uudella Ruokatorilla, ja aukioloaikoja laajennettiin.