Liverpoolin kotivoitto toi Vakiosta 100 000 euroa Ouluun ja Espooseen

Vakiossa löytyi lauantain kierroksella 14.4.2018 kaksi täysosumaa. Viimeisenä otteluna pelatussa Liverpool-Bournemouthissa oli paljon panosta.

Liverpool voitti ottelun lopulta 3-0. Tulos oli varsin odotettu - ja ainakin kahdella paikkakunnalla erittäin toivottu. Punaisten kotivoitto varmisti sekä oululaiselle että espoolaiselle Vakion pelaajalle 13 oikein -tuloksen ja samalla noin 100 000 euron potin kummallekin.

Jos peli olisi päättynyt tasapeliin tai vierasvoittoon, täysosumia ei olisi ollut yhtäkään.

Oululainen voittaja oli jättänyt järjestelmäpelinsä Raksilan Prismaan ja espoolainen puolestaan pelannut voittoisan rivinsä netissä. Oululaismiehen kuponkiin osui myös alavoittoja, joten hänen tarkka voittosummansa on 113 068 euroa. Espoolaismiehen voittokuitti näyttää lukemaa  99 395 euroa.

Tulokset ja voitonjako 14.4.2018:

1                        Burnley – Leicester                  2–1                    1

2                        Swansea – Everton                 1–1                    X

3                        Huddersfield – Watford          1–0                    1

4                        Crystal P – Brighton                 3–2                    1

5                        Liverpool – Bournemouth      3–0                    1

6                        Norwich C – Cardiff C              0–2                    2

7                        Middlesbrough – Bristol C      2–1                    1

8                        Reading FC – Sunderland       2–2                    X

9                        Barnsley – Bolton                     2–2                    X

10                      Burton Albion – Derby            3–1                    1

11                      Nottingham – Ipswich T          2–1                    1

12                      Hull – Sheffield W                    0–1                    2

13                      QPR – Preston                          1–2                    2

Voitonjako:

13 oikein          2 kpl                 99 394,70 €

12 oikein          88 kpl               752,90 €

11 oikein          1422 kpl           46,50 €

10 oikein          12427 kpl         10,60 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.