Loihde julkistaa vuoden 2021 tilinpäätöstiedotteen 4.3.2022

Loihde Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteensa vuodelta 2021 perjantaina 4.3.2022 noin kello 08.00.

Loihteen toimitusjohtaja Samu Konttinen esittelee tuloksen webcast-tiedotustilaisuudessa samana päivänä klo 11.00. Lähetystä voi seurata osoitteessa https://loihde.videosync.fi/2021-q4-tulos

Viestintäjohtaja Tiina Nieminen, puh. 044 411 3480, tiina.nieminen@loihde.com

Loihde on digitaalisen kehittämisen ja turvaratkaisujen asiantuntijayritys. Autamme asiakkaitamme luomaan kasvua ja kilpailukykyä digitalisaation avulla sekä turvaamaan ihmiset, tiedon ja liiketoiminnan jatkuvuuden. Loihde koostuu kahdesta liiketoiminta-alueesta: turvaratkaisuista, jossa toimimme Loihde Trust-brändillä, ja digitaalisen kehittämisen liiketoiminnasta, jossa brändejämme ovat Loihde Advisory, Loihde Analytics ja Loihde Factor Oy. Henkilöstöä konsernissa on noin 750 ja sen liikevaihto vuonna 2020 oli 106,8 miljoonaa euroa.

Loihde julkistaa tammi-kesäkuun 2022 puolivuosikatsauksen 31.8.202219.8.2022 11:56:10 EEST | Tiedote

Loihde Oyj julkistaa tammi-kesäkuun 2022 puolivuosikatsauksen keskiviikkona 31.8.2022 noin klo 8.00. Loihteen toimitusjohtaja Samu Konttinen esittelee tuloksen webcast-tiedotustilaisuudessa samana päivänä klo 11.00. Lähetystä voi seurata osoitteessa https://loihde.videosync.fi/q2-2022-liiketoimintakatsaus/ Esitysmateriaali ja tallenne webcastista tulevat myöhemmin saataville yhtiön verkkosivuille osoitteeseen https://www.loihde.com/omistajille/raportit-ja-esitykset/.

Loihde julkistaa tammi-maaliskuun 2022 tuloksen 4.5.202227.4.2022 08:45:11 EEST | Tiedote

Loihde Oyj julkistaa liiketoimintakatsauksen tammi-maaliskuulta 2022 keskiviikkona 4.5.2022 noin klo 8.00. Loihteen toimitusjohtaja Samu Konttinen esittelee tuloksen webcast-tiedotustilaisuudessa samana päivänä klo 11.00. Lähetystä voi seurata osoitteessa https://loihde.videosync.fi/2022-q1-tulos. Esitysmateriaali ja tallenne webcastista tulevat myöhemmin saataville yhtiön verkkosivuille osoitteeseen https://www.loihde.com/omistajille/raportit-ja-esitykset/.