Loppuviikosta Espoossa nähdään elokuvia drive-in-teatterissa

Drive-in elokuvakiertue pysähtyy Espoossa viikonloppuna.

Restelin operoima Food&Events Tapahtumaravintolat tuo yhteistyössä Coregon kanssa Screen in Town -elokuvateatterin Espoon Metro Areenalle 12.–13.6.2020 neljällä näytöksellä.

Tapahtuman paikallisena järjestäjänä toimii Kiekko-Espoo Ry, jonka toimintaa lipputuloilla tuetaan.

Drive-in-teatteri on elokuvateatteri, jossa on suuri ulkona oleva valkokangas ja katsomona iso pysäköintialue autoille. Espoossa elokuva näytetään projisoinnin sijaan screeniltä, jotta elokuva näkyy varmasti Suomen valoisassa kesäillassa. Elokuvien ääni lähetetään autoihin radioteitse.

Tarjoilut elokuvanautinnon maksimoimiseksi katsojat voivat ostaa suoraan autoistaan, kiertävältä snack-myyjältä. Tarjolla on virvoitusjuomia, poppareita ja muuta pikkupurtavaa. Tarjoiluista tapahtumassa vastaa Food&Events Tapahtumaravintolat.

Pääsyliput ovat autokohtaisia, ja Espoon Metro Areenan elokuvakatsomoon mahtuu 50 autoa. Liput voi varata etukäteen verkosta tai ostaa saapuessa paikan päältä.

Espoon Drive-in-teatterin elokuvat ja näytökset:

Perjantai 12.6.2020

Elokuva: THE PEANUT BUTTER FALCON
Little Miss Sunshine -elokuvan tuottajien uutuus.

KLO 18.00

Elokuva: MIDWAY
Vuoden odotetuin sotaelokuva.

KLO 20.30

Lauantai 13.6.2020

KOIRANPÄIVÄT
Shrek-elokuvan tekijöiden sydämellinen uutuus.

KLO 17.00

LES MISÉRABLES
Ladj Lyn esikoisohjaus, uuden ajan Kurjat.

KLO 19.30

Osta liput ennakkoon osoitteessa screenintown.com.

Kristian Helanne, ketjujohtaja
Food&Events Tapahtumaravintolat, Restel Ravintolat Oy
00500, Helsinki, Finland
+358 (0) 40 831 8300 | kristian.helanne@restel.f

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2600 alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari- ja Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtumaravintolat. www.restel.fi

Rax Pizzabuffet tekee paluun kahteen kauppakeskukseen: ravintolat Itiksessä ja Goodmanissa avautuvat 13.8.25.6.2020 09:00:00 EESTTiedote

Rax Pizzabuffet -ravintolaketju avaa elokuussa 2020 kaksi uutta ravintolaa, ja vieläpä samana päivänä. Ravintoloista toinen avataan Helsingissä kauppakeskus Itiksen toisen kerroksen EATIS-ravintolamaailmaan. Toinen ravintola sen sijaan avaa ovensa Hämeenlinnassa kauppakeskus Goodmanissa. Rax Pizzabuffet sijaitsee kauppakeskus Goodmanin eteläpäädyn uudessa ravintolamaailmassa. Alun perin alkukesään suunnitellut ravintola-avaukset siirtyivät koronan aiheuttamien poikkeusolojen myötä elokuulle.