Loton 14,6 miljoonan euron ennätyspotin metsästys jatkuu - Toholammille 270 000 euron voitto

Lottoarvonnassa ei löytynyt lauantaina täysosumia (kierros 1/2019), joten vuoden toisella kierroksella tehdään uusi yritys 14,6 miljoonan euron ennätyspotin voittamiseksi.

Toisen voittoluokan 6+1-tuloksia löytyi yksi. Sillä voittaa yli 270 000 euroa. Voittaja pelasi onnekkaan rivinsä Toholammin S-marketissa, ja koska hän käytti Veikkaus-korttia, voitto tulee automaattisesti hänen tililleen.

Loton kierroksen 1/2019 oikea rivi on 8, 10, 20, 22, 24, 27, 36 ja lisänumero 38. Tuplausnumeroksi arvottiin 5.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 9 4 8 4 6 8 5. Jokerista löytyi neljä kuusi oikein -tulosta. Yhdellä niistä voittaa 20 000 euroa ja kolmella onnistuneen tuplauksen ansiosta 40 000 euroa. Isommat voitot menivät nettipelaajalle Heinolaan sekä Turun Länsikeskuksen Prismassa ja Vierumäen Neste Matkakeitaalla Heinolassa pelattuihin riveihin. 20 000 euron voiton saa Launeen K-Citymarketissa Lahdessa pelannut voittaja.

Lomatonnin voittorivi on Berliini 85. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 23 kappaletta.

Katso koko voitonjako.

Insertissä esiteltiin elokuva Tuntematon mestari. Se kertoo ikääntyvästä taidekauppiaasta Olavi Launiosta, joka suunnittelee eläkkeelle jäämistä. Suomalaista elokuvaa tuetaan Veikkauksen tuotosta.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.