Loton ennätyksellinen 14,4 miljoonan euron Unelma-potti jakoon ympäri Suomea

Unelman päivänä arvottu Loton kaikkien aikojen suurin potti, 14,4 miljoonaa euroa, jakoi onnea ympäri Suomen. Täysosumia löytyi kaksi, joista toinen osui valmisporukkapeliin.

Toinen voitoista matkaa Pöytyälle ja toinen jaetaan veikkaus.fi:n viiden osuuden valmisporukalle, jonka pelaajat asuvat eri puolilla Suomea.

Pöytyällä voittanut oli pelannut rivinsä veikkaus.fi:ssä, joten hän saa 7,2 miljoonan euron voiton suoraan tililleen.

Toinen 7,2 miljoonan euron voitto jaetaan turkulaisen, kangasniemeläisen, kotkalaisen, jämsäläisen ja rovaniemeläisen pelaajan kesken. Jokainen heistä saa suoraan tililleen muhkeat 1,4 miljoonaa euroa.

Lotossa löytyi myös kaksi 6+1 oikein -tulosta, joilla voittaa reilut 180 000 euroa.

Loton kierroksen 48/2017 oikea rivi on 3, 4, 17, 28, 31, 37, 39 ja lisänumero 34. Tuplausnumeroksi arvottiin 5.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 2 6 9 1 6 5 6. Lauantai-Jokerissa löytyi neljä 6 oikein -tulosta, joista kolme voitti 20 000 euroa ja yksi tuplattuna pelattu 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Venetsia 58. Lomatonneja meni jakoon 25 kpl.

Lottokoneen käynnisti Tampereen seudun Työllistämisyhdistys Etapin projektipäällikkö Taru Järvinen. Etappi järjestää tukityötä nuorille työttömille ja pyrkii vahvistamaan työttömien elämän- ja arjenhallintaa.

Ensi viikolla Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Veikkaus on kotimainen peliyhtiö, ja meillä on erityinen tehtävä. Haluamme, että pelejämme pelataan turvallisesti ja maltilla. Rahapelejämme pelaavat lähes kaikki aikuiset suomalaiset, ja meillä on yli 2 miljoonaa etuasiakasta. Pelaajien ansiosta yhteiseen hyvään kertyy yli miljardi euroa vuodessa. Pelien tuotoilla tarjotaan mahdollisuuksia parempaan elämään.