Loton ennätyspotti paisuu – ensi viikolla potissa 14,4 miljoonaa euroa

Loton ennätykselliselle 14,3 miljoonan euron potille ei löytynyt tällä viikolla voittajaa. Ensi viikolla (48/2017) Loton potti nousee uuteen ennätykseen eli 14,4 miljoonaan euroon.

Loton kierroksen 47/2017 oikea rivi on 4, 5, 13, 15, 19, 24 ja 38 sekä lisänumero 36. Tuplausnumeroksi arvottiin 9.

Arvonnassa löytyi yksi 6+1 oikein -tulos, ja sillä voittaa runsaat 348 000 euroa.

Lottolähetyksessä oli tällä viikolla muutakin tähtitieteellistä kuin potti, sillä lottokoneen käynnisti astrofyysikko Sissi Enestam. Lähetyksessä tutustuttiin myös Peter H. Johanssonin tutkimukseen galakseista. Veikkauksen tuotolla tuetaan tieteen tekemistä vuosittain noin 103 miljoonalla eurolla.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 5 3 3 8 7 3 9. Myöskään Jokerissa ei löytynyt täysosumia, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi kaksi kappaletta ja niillä voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Chicago 78. Tuhannen euron arvoisia voittoja meni jakoon 23 kappaletta.

Loton TOP 5 potit:

1. 14,4 miljoonaa euroa jaossa kierroksella 48/2017
  2. 14,2 miljoonaa euroa (kierros 24/2017 veikkaus.fi:n 50:n pelaajan porukka). Loton ennätyspotti 50 osuuden porukalle - kullekin 284 000 euroa
  3. 14,1 miljoonaa euroa (kierros 6/2016 Tuusula). Loton ennätyspotti 14,1 miljoonaa yhdelle pelaajalle Tuusulaan
  4. 14,0 miljoonaa euroa (49/2015 Oulu, Haukiputaa ja Helsinki, Kontula) Lottopotissa kaksi täysosumaa - molemmille 7 miljoonaa euroa
  5. 13,9 miljoonaa euroa (7/2015 porukkapelit Vaasassa ja veikkaus.fi:ssä). Lotossa kaksi tuplattua täysosumaa - molemmille 13,9 miljoonaa euroa

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.