Loton päävoitto jaettiin kolmelle - jokaiselle yli 1,6 miljoonaa euroa

Lottoarvonnassa (kierros 28/2017) löytyi lauantaina kolme täysosumaa, jolla voittaa 1 666 666 euroa.

Voittajista kokemäkeläinen oli pelannut onnekkaan rivinsä netissä, toinen Espoossa Prisma Olarissa ja kolmas Lieksan R-Kioskilla. Lisäksi 6+1 –tuloksia löytyi kaksi. Sillä voittaa 111 673 euroa.

Tällä viikolla muita voittoja löytyi kaikkiaan 128 684 kappaletta. Ensi viikolla (kierros 29/2017) lottopotissa on noin 1 200 000 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 28/2017) on 1, 12, 14, 23, 31, 33 ja 34. Lisänumero on 8 ja tuplausnumero 26.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 9 9 2 1 4 1 3. Jokerista ei löytynyt tällä viikolla täysosumaa.

Lomatonnin voittorivi on Bryssel 17. Lomatonneja meni jakoon 18 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Savonlinnan Oopperajuhlien festivaalijohtaja Jan Strandholm. Savonlinnan Oopperajuhlat on merkittävä veikkausvarojen saaja ja festivaalista on tullut käsite oopperanystävien keskuudessa kautta maailman.

Insertissä seuraamme festivaalit avanneen Ryöstö Seraljista -oopperan harjoituksia.

Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle23.6.2018 19:25Tiedote

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.