Loton potti nousee 10 miljoonaan euroon - Poriin ja Ouluun yli 100 000 euron voitot

Lottoarvonnassa ei löytynyt täysosumia kierroksella 19/2018, joten ensi viikolla potissa on tasan 10 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi lauantaina kaksi toisen voittoluokan 6+1-tulosta. Molempien voitto-osuus on 106 712,30 euroa. Voitot menivät riveihin, jotka oli pelattu Sale Paratiisinmäessä Porissa ja Haukiputaan R-kioskissa Oulussa.

Kaiken kaikkiaan erisuuruisia lottovoittoja jaettiin yli 180 000 kappaletta.

Loton kierroksen 19/2018 oikea rivi on 7, 18, 19, 21, 25, 29, 38. Lisänumero on 2. Plusnumeroksi arvottiin 24.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 9 6 8 8 2 7 6. Jokerista ei löytynyt täysosumia, mutta kolme onnekasta ylsi kuitenkin 6 oikein -tulokseen. Voittosumma on 20 000 ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Tukholma 7. Tuhannen euron voittoja löytyi 14 kappaletta.

Lauantaina virittäydyttiin jääkiekon MM-kilpailujen tunnelmaan ja vierailtiin lasten Leijona-kiekkokoulussa Espoossa. Katso lähetyksen insertti:  https://youtu.be/9DX1iIzqQTI

Arvontalähetys siirtyy myös ensi lauantaina MM-jääkiekon vuoksi

Jääkiekon MM-kisojen televisiointi siirtää Loton arvontalähetystä myös ensi lauantaina 19.5. (kierros 20/2018). Lottoarvonta esitetään välieräottelun päätyttyä noin kello 22.35 tai mahdollisen jatkoerän tai voittolaukauskilpailun jälkeen.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.