Loton potti nousee 12 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa ei tänään löytynyt täysosumia (kierros 45/2017). Ensi viikolla (kierros 46/2017) täysosumille on jaossa 12 miljoonaa euroa. Yhdelle pelaajalle osuessaan se olisi kautta aikojen viidenneksi suurin lottovoitto.

Tuplattuna voittopotissa on ensi viikolla peräti 24 miljoonaa euroa.

Loton oikea rivi on 1, 13, 14, 16, 28, 38 ja 40 sekä lisänumero 31. Tuplausnumeroksi arvottiin 23. Arvonnassa löytyi kolme 6+1 oikein -tulosta, ja niillä voittaa runsaat 88 200 euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 7 9 5 4 8 6. Jokerissakaan ei löytynyt täysosumia, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi yksi, ja sillä voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Cannes 62. Tuhannen euron arvoisia voittoja meni jakoon peräti 21 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti FinFamin toiminnanjohtaja Piia Hytönen. Mielenterveysomaisten keskusliitto FinFami on mielenterveyskuntoutujien omaisten ja omaishoitajien valtakunnallinen edunvalvoja ja omaistyön asiantuntijaorganisaatio. Veikkauksen pelien tuotosta tuetaan muun muassa mielenterveystyötä.

Loton suurimmat voitot

Sija