Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon

25.6.2017 22:57 | Veikkaus

Lotosta ei löytynyt täysosumia juhannuksen takia sunnuntaina tehdyssä arvonnassa (kierros 25/2017). Ensi viikolla täysosumille on tarjolla 2,4 miljoonaa euroa - tai tuplattuna 4,8 miljoonaa euroa.

Loton oikea rivi on 2, 15, 18, 21, 32, 37, 39 ja lisänumero 40. Tuplausnumeroksi arvottiin 28.

6 + 1 oikein -tuloksia ei löytynyt lainkaan. Suurimmat voitot tulivat kuusi oikein -tuloksilla, joilla voittaa noin 2 400 euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 4 2 1 3 9 8. Jokerista löytyi kolme kuusi oikein -tulosta, joilla voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Ateena 66. Tuhannen euron arvoisia voittoja meni jakoon 23 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Tuskan pääpromoottori Jouni Markkanen. Lähetyksen aiheena oli Tuska-metallifestivaalin 20-vuotisjuhlavuosi ja sen kunnaksi kansainvälisellä yhteistyöllä toteutettu hyväntekeväisyyskappale. Katso lähetyksessä esitetty video https://youtu.be/aSLIWUEajBo

Turuntie 42