Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt kierroksella 39/2017 täysosumia, joten Loton potti nousee ensi viikolla 2,4 miljoonaan euroon.

6+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta. Noin 50 000 euron voitot menivät pelaajille, jotka olivat pelanneet rivinsä Hämeenlinnan Prismassa, K-market Sauvosaaressa Kemissä ja Kouvolan Prismassa (5 osuuden porukka). Yksi voitoista meni 10 osuuden porukalle ympäri Suomea.

Loton oikea rivi (kierros 39/2017) on 6, 9, 11, 16, 28, 34, 37 ja lisänumero 22. Tuplausnumeroksi arvottiin 2.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 5 4 0 0 7 9. Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa.

Lauantai-Lomatonnin voittorivi on Delhi 89. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 18 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti laulaja Diandra, joka kuuluu tasavallan presidentti Sauli Niinistön koulukiusaamisen vastaiseen #kannustusryhmään. Veikkausvoittovaroilla tuetaan kiusaamisen vastaista työtä.

Veikkaus on kotimainen peliyhtiö, ja meillä on erityinen tehtävä. Haluamme, että pelejämme pelataan turvallisesti ja maltilla. Rahapelejämme pelaavat lähes kaikki aikuiset suomalaiset, ja meillä on kaksi miljoonaa etuasiakasta. Pelaajien ansiosta yhteiseen hyvään kertyy yli miljardi euroa vuodessa. Pelien tuotoilla tarjotaan mahdollisuuksia parempaan elämään.