Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt kierroksella 39/2017 täysosumia, joten Loton potti nousee ensi viikolla 2,4 miljoonaan euroon.

6+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta. Noin 50 000 euron voitot menivät pelaajille, jotka olivat pelanneet rivinsä Hämeenlinnan Prismassa, K-market Sauvosaaressa Kemissä ja Kouvolan Prismassa (5 osuuden porukka). Yksi voitoista meni 10 osuuden porukalle ympäri Suomea.

Loton oikea rivi (kierros 39/2017) on 6, 9, 11, 16, 28, 34, 37 ja lisänumero 22. Tuplausnumeroksi arvottiin 2.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 5 4 0 0 7 9. Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa.

Lauantai-Lomatonnin voittorivi on Delhi 89. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 18 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti laulaja Diandra, joka kuuluu tasavallan presidentti Sauli Niinistön koulukiusaamisen vastaiseen #kannustusryhmään. Veikkausvoittovaroilla tuetaan kiusaamisen vastaista työtä.

Veikkaus on kotimainen peliyhtiö, ja meillä on erityinen tehtävä. Haluamme, että pelejämme pelataan turvallisesti ja maltilla. Rahapelejämme pelaavat lähes kaikki aikuiset suomalaiset, ja meillä on kaksi miljoonaa etuasiakasta. Pelaajien ansiosta yhteiseen hyvään kertyy yli miljardi euroa vuodessa. Pelien tuotoilla tarjotaan mahdollisuuksia parempaan elämään.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.