Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon

Lotossa ei löytynyt lauantaina (kierros 49/2017) täysosumia. Ensi viikolla Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon.

Toisen voittoluokan 6+1-tuloksia löytyi kaksi kappaletta ja niiden voitto-osuus on 110 780,80 euroa. Toinen osumista meni helsinkiläiselle nettipelaajalle, toinen Lohjan Prismassa pelatulle kahden osuuden porukalle, jossa molemmat voittivat 55 390,40 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 49/2017) on 3, 4, 22, 27, 28, 32, 35 ja lisänumero 10. Tuplausnumeroksi arvottiin 34.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 1 7 8 3 0 5 2. Jokerista löytyi neljä 6 oikein -tulosta. Yhdellä voitti 20 000 euroa ja kolmella tuplatulla 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Hanoi 35. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 31 kappaletta.

Lottolähetyksessä esiteltiin tällä viikolla uintia. Studiovieraana oli Veikkauksen tuotosta tukea saavan Suomen Uimaliiton puheenjohtaja Sami Wahlman. Insertissä seuratiin uimari Mimosa Jallow´n valmistautumista kauden arvokisoihin.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.