Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon

Lotossa ei löytynyt lauantaina (kierros 49/2017) täysosumia. Ensi viikolla Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon.

Toisen voittoluokan 6+1-tuloksia löytyi kaksi kappaletta ja niiden voitto-osuus on 110 780,80 euroa. Toinen osumista meni helsinkiläiselle nettipelaajalle, toinen Lohjan Prismassa pelatulle kahden osuuden porukalle, jossa molemmat voittivat 55 390,40 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 49/2017) on 3, 4, 22, 27, 28, 32, 35 ja lisänumero 10. Tuplausnumeroksi arvottiin 34.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 1 7 8 3 0 5 2. Jokerista löytyi neljä 6 oikein -tulosta. Yhdellä voitti 20 000 euroa ja kolmella tuplatulla 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Hanoi 35. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 31 kappaletta.

Lottolähetyksessä esiteltiin tällä viikolla uintia. Studiovieraana oli Veikkauksen tuotosta tukea saavan Suomen Uimaliiton puheenjohtaja Sami Wahlman. Insertissä seuratiin uimari Mimosa Jallow´n valmistautumista kauden arvokisoihin.