Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa kierroksella 32/2018 ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla Loton potissa on noin 2,4 miljoonaa euroa. Lauantaina löytyi kolme 6+1 -tulosta, joilla voittaa 60 991 euroa.

Kierroksen 6+1 -tulokset olivat pelanneet nettipelaaja Tampereelta, mobiilipelaaja Karkkilasta ja Härkäpakarissa Huittisissa rivinsä tehnyt pelaaja. He voittivat kukin 60 991,90 euroa.

Kaiken kaikkiaan erisuuruisia lottovoittoja jaettiin 163 048 kappaletta.

Loton kierroksen 32/2018 oikea rivi on 6, 7, 14, 16, 28, 33 ja 34. Lisänumero 5. Plusnumeroksi arvottiin 26.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 1 3 5 1 1 7. Jokerista ei löytynyt täysosumia, mutta kuusi oikein rivejä oli pelattu kaksi kappaletta. Muhoksen ABC -asemalla rivinsä tehnyt pelaaja voitti 20 000 euroa. Nettipelaaja Salosta oli pelannut Lauantai-Jokerinsa tuplattuna ja kun viimeinen numero osui oikein, hänen voittonsa tuplaantuu 40 000 euroon.

Lomatonnin voittorivi on Praha 77. Tuhannen euron päävoittoja löytyi kuusitoista kappaletta.

Katso kaikki tulokset

Lotto-lähetyksessä tutustuttiin Street Tennikseen.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.