Veikkaus Oy

Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa kierroksella 32/2018 ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla Loton potissa on noin 2,4 miljoonaa euroa. Lauantaina löytyi kolme 6+1 -tulosta, joilla voittaa 60 991 euroa.

Kierroksen 6+1 -tulokset olivat pelanneet nettipelaaja Tampereelta, mobiilipelaaja Karkkilasta ja Härkäpakarissa Huittisissa rivinsä tehnyt pelaaja. He voittivat kukin 60 991,90 euroa.

Kaiken kaikkiaan erisuuruisia lottovoittoja jaettiin 163 048 kappaletta.

Loton kierroksen 32/2018 oikea rivi on 6, 7, 14, 16, 28, 33 ja 34. Lisänumero 5. Plusnumeroksi arvottiin 26.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 1 3 5 1 1 7. Jokerista ei löytynyt täysosumia, mutta kuusi oikein rivejä oli pelattu kaksi kappaletta. Muhoksen ABC -asemalla rivinsä tehnyt pelaaja voitti 20 000 euroa. Nettipelaaja Salosta oli pelannut Lauantai-Jokerinsa tuplattuna ja kun viimeinen numero osui oikein, hänen voittonsa tuplaantuu 40 000 euroon.

Lomatonnin voittorivi on Praha 77. Tuhannen euron päävoittoja löytyi kuusitoista kappaletta.

Katso kaikki tulokset

Lotto-lähetyksessä tutustuttiin Street Tennikseen.

Veikkaus Oy

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy