Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon - Keravalle 206 000 euron voitto

Loton lauantain arvonnassa (kierros 8/2019) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on 3,6 miljoonaa euroa. Illan arvonnassa löytyi yksi 6+1 -oikein tulos, jolla voittaa 206 971 euroa. Rivi oli pelattu Keravan Prismassa.

Keravan Prismassa 6+1 -rivin tehnyt voittaja ei ollut käyttänyt Veikkaus-korttia, joten hänen on lunastettava 206 971 euron voittonsa Veikkauksen pääkonttorista Helsingistä.

Loton kierroksen 8/2019 oikea rivi on 13, 16, 19, 22, 26, 27 ja 36. Lisänumeroksi arvottiin 28 ja plusnumeroksi 18.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 1 4 7 0 3 6 4. Täysosumia ei löytynyt. Kuusi oikein -tuloksia löytyi kolme kappaletta. Savonlinnan Prisman asiakas oli pelannut rivinsä tuplattuna ja kun viimeinen numero osui oikein, hän voittaa 40 000 euroa. Jyväskylän Seppälän Prisman ja Hangon R-kioski Silta-Cityn asiakkaat voittavat 20 000 euroa.

Lauantain Lomatonnin voittorivi on Istanbul 42. Lomatonneja meni jakoon 18 kappaletta.

Katso kaikki tulokset

Lotto-lähetyksessä käytiin Nummelanharjun hiihtoradalla.