Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa (kierros 40/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa eikä 6+1 –oikein tulosta. Paras tulos tällä kierroksella oli 6 –oikein, jolla voitti 2 907,70 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 40/2017) on 7, 14, 20, 21, 22, 23 ja 37. Lisänumero on 36 ja tuplausnumero 32. Ensi viikolla (kierros 41/2017) jaossa on 3,6 miljoonaa euroa.

Loton päävoittajia on tänä vuonna tullut jo 64. Päävoittajia on tullut tänä vuonna poikkeuksellisen paljon, sillä ennätyssuuri 14,2 miljoonan euron täysosuma jaettiin kesäkuussa 50 pelaajan porukalle.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 0 6 5 1 1 4. Jokerista ei löytynyt tällä viikolla täysosumaa. 6 oikein –tuloksia oli neljä, joista yksi oli tuplattuna. Voittajat saavat 20 000 ja 40 000 euroa voitoistaan.

Lomatonnin voittorivi on Cannes 96. Lomatonneja meni jakoon 17 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Papulandia-bloggari Jenni Rotonen, joka on puhunut avoimesti masennuksestaan. Mielenterveyden Keskusliitto saa Veikkauksen tukea. #mahdollisuuksia#veikkaus. Insertti: https://youtu.be/FZyvqhmoecg