Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa (kierros 40/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa eikä 6+1 –oikein tulosta. Paras tulos tällä kierroksella oli 6 –oikein, jolla voitti 2 907,70 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 40/2017) on 7, 14, 20, 21, 22, 23 ja 37. Lisänumero on 36 ja tuplausnumero 32. Ensi viikolla (kierros 41/2017) jaossa on 3,6 miljoonaa euroa.

Loton päävoittajia on tänä vuonna tullut jo 64. Päävoittajia on tullut tänä vuonna poikkeuksellisen paljon, sillä ennätyssuuri 14,2 miljoonan euron täysosuma jaettiin kesäkuussa 50 pelaajan porukalle.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 0 6 5 1 1 4. Jokerista ei löytynyt tällä viikolla täysosumaa. 6 oikein –tuloksia oli neljä, joista yksi oli tuplattuna. Voittajat saavat 20 000 ja 40 000 euroa voitoistaan.

Lomatonnin voittorivi on Cannes 96. Lomatonneja meni jakoon 17 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Papulandia-bloggari Jenni Rotonen, joka on puhunut avoimesti masennuksestaan. Mielenterveyden Keskusliitto saa Veikkauksen tukea. #mahdollisuuksia#veikkaus. Insertti: https://youtu.be/FZyvqhmoecg

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote