Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa ei löytynyt täysosumia lauantaina (kierros 30/2018), joten ensi viikolla potissa on 3,6 miljoonaa euroa.

Rivi oli vaikea, sillä suurimmat voitot saatiin kolmannessa voittoluokassa kuusi oikein -tuloksilla. Niiden voitto-osuus on runsaat 4 100 euroa. Voittoja löytyi 29 kappaletta.

Kaiken kaikkiaan erisuuruisia lottovoittoja jaettiin 135 634 kappaletta.

Loton kierroksen 30/2018 oikea rivi on 6, 18, 22, 28, 30, 36, 40. Lisänumero on 3. Plusnumeroksi arvottiin 10.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 0 8 3 1 5 3. Jokerista ei löytynyt täysosumia. Kuusi oikein -tuloksia löytyi kolme. Yhdellä niistä voittaa 20 000 euroa ja kahdella tuplauksen ansiosta 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Venetsia 44. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 16 kappaletta.

Arvontalähetyksessä tutustuttiin Kuninkuusraveihin, jotka ravataan tänä viikonloppuna Rovaniemellä. Kaksinkertainen ravikuningas Köppinen kilpailee 15-vuotiaana viimeistä vuottaan.

Esittelyssä kaksinkertainen ravikuningas Köppinen.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.