Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa ei löytynyt täysosumia lauantaina (kierros 30/2018), joten ensi viikolla potissa on 3,6 miljoonaa euroa.

Rivi oli vaikea, sillä suurimmat voitot saatiin kolmannessa voittoluokassa kuusi oikein -tuloksilla. Niiden voitto-osuus on runsaat 4 100 euroa. Voittoja löytyi 29 kappaletta.

Kaiken kaikkiaan erisuuruisia lottovoittoja jaettiin 135 634 kappaletta.

Loton kierroksen 30/2018 oikea rivi on 6, 18, 22, 28, 30, 36, 40. Lisänumero on 3. Plusnumeroksi arvottiin 10.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 0 8 3 1 5 3. Jokerista ei löytynyt täysosumia. Kuusi oikein -tuloksia löytyi kolme. Yhdellä niistä voittaa 20 000 euroa ja kahdella tuplauksen ansiosta 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Venetsia 44. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 16 kappaletta.

Arvontalähetyksessä tutustuttiin Kuninkuusraveihin, jotka ravataan tänä viikonloppuna Rovaniemellä. Kaksinkertainen ravikuningas Köppinen kilpailee 15-vuotiaana viimeistä vuottaan.

Esittelyssä kaksinkertainen ravikuningas Köppinen.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.