Loton potti nousee 5 miljoonaan euroon – Sodankylään ja Utsjoelle 210 892 euron voitto

Lottoarvonnassa (kierros 34/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6+1 –oikein tuloksia löytyi kaksi.

Sillä voittaa 105 446 euroa. Kumpikin voittaja oli tuplannut rivinsä, joten voittosumma nousee 210 892 euroon. Voittajat löytyivät Sodankylästä ja Utsjoelta.

Kumpikin voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten he saavat voittorahat suoraan tililleen. Lottokierroksella löytyi muita voittoja kaikkiaan 147 117 kappaletta.

Loton oikea rivi (kierros 34/2017) on 7, 8, 24, 29, 35, 37 ja 38. Lisänumero on 31 ja tuplausnumero 24. Ensi viikolla (kierros 35/2017) jaossa on 5 miljoonaa euroa. Loton päävoittajia on tänä vuonna tullut jo 62.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 7 1 9 7 4 3. Jokerista ei löytynyt tällä viikolla täysosumaa. 6 oikein –tuloksia oli kolme, joista yksi oli tuplattuna. Voittajat saavat 20 000 ja 40 000 euroa voitoistaan.

Lomatonnin voittorivi on Pietari 64. Lomatonneja meni jakoon 10 kappaletta.

Koripallon EM-kilpailut järjestetään neljässä eri maassa 31.8 – 17.9.2017. Suomi isännöi koripallon EM-kisojen yhtä alkulohkoista Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden kunniakasi. Lottokoneen käynnistikin tällä viikolla koripallon EM-kisojen pääsihteeri Ari Tammivaara

Katso Susijengin terveiset: https://youtu.be/wueNnedDt18

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.