Loton potti nousee 5 miljoonaan euroon – Sodankylään ja Utsjoelle 210 892 euron voitto

Lottoarvonnassa (kierros 34/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6+1 –oikein tuloksia löytyi kaksi.

Sillä voittaa 105 446 euroa. Kumpikin voittaja oli tuplannut rivinsä, joten voittosumma nousee 210 892 euroon. Voittajat löytyivät Sodankylästä ja Utsjoelta.

Kumpikin voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten he saavat voittorahat suoraan tililleen. Lottokierroksella löytyi muita voittoja kaikkiaan 147 117 kappaletta.

Loton oikea rivi (kierros 34/2017) on 7, 8, 24, 29, 35, 37 ja 38. Lisänumero on 31 ja tuplausnumero 24. Ensi viikolla (kierros 35/2017) jaossa on 5 miljoonaa euroa. Loton päävoittajia on tänä vuonna tullut jo 62.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 7 1 9 7 4 3. Jokerista ei löytynyt tällä viikolla täysosumaa. 6 oikein –tuloksia oli kolme, joista yksi oli tuplattuna. Voittajat saavat 20 000 ja 40 000 euroa voitoistaan.

Lomatonnin voittorivi on Pietari 64. Lomatonneja meni jakoon 10 kappaletta.

Koripallon EM-kilpailut järjestetään neljässä eri maassa 31.8 – 17.9.2017. Suomi isännöi koripallon EM-kisojen yhtä alkulohkoista Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden kunniakasi. Lottokoneen käynnistikin tällä viikolla koripallon EM-kisojen pääsihteeri Ari Tammivaara

Katso Susijengin terveiset: https://youtu.be/wueNnedDt18