Loton potti nousee 5,0 miljoonaan euroon – 213 000 euroa Orimattilaan

Loton lauantain arvonnassa (kierros 9/2019) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on 5,0 miljoonaa euroa. Illan arvonnassa löytyi yksi toisen voittoluokan 6+1-tulos. Sillä voittaa yli 213 000 euroa.

Toisen voittoluokan 6+1-voiton nappasi orimattilalainen nettipelaaja. Tarkka voittosumma on 213 517,20 euroa.

Kaikkiaan arvonnassa löytyi yli 162 000 erisuuruista voittoa.

Loton kierroksen 9/2019 oikea rivi on 1, 22, 23, 27, 28, 37, 38 ja lisänumero 29. Plusnumeroksi arvottiin 24.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 2 4 0 3 3 7 1. Täysosumia ei löytynyt. Kuusi oikein -tuloksia löytyi neljä, ja niistä kolme oli tuplattuja. Tuplatut 40 000 euron voitot osuivat nettipelaajille Kajaaniin ja Maskuun sekä S-market Pohjassa Raaseporissa pelattuun riviin. 20 000 euron voitto meni Varkauden Kauppakadun R-kioskissa pelattuun riviin.

Lauantain Lomatonnin voittorivi on Wien 45. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 14 kappaletta.

Katso tulokset ja koko voitonjako.

Arvontalähetyksessä esiteltiin Aivoliiton toimintaa. Liitto järjestää muun muassa aivoverenkiertohäiriön sairastaneille afaattisille henkilöille suunnattua ryhmätoimintaa. Osallistujilla on eriasteisia ongelmia esimerkiksi puheen tuottamisessa, ymmärtämisessä sekä lukemisessa ja kirjoittamisessa. Katso insertti.