Loton potti nousee 5,0 miljoonaan euroon – tuplatulla 6+1-tuloksella 214 000 euroa Heinolaan

Lotosta ei löytynyt kierroksella 27/2017 täysosumia, joten ensi viikolla arvonnassa tavoitellaan 5,0 miljoonan euron pottia, joka voi tuplauksella nousta tasan 10 miljoonaan euroon.

Toisen voittoluokan 6+1-tuoksia löytyi kaksi. Niistä toisella voittaa 107 114,20 euroa ja toisella osuneen tuplauksen ansiosta 214 228,40 euroa. Tuplattu voitto oli pelattu Heinolan R-kioskissa ja tuplaamaton Kumpulan R-kioskissa Helsingissä. Helsingin voitto meni kahden osuuden porukalle.

Loton kierroksen 27/2017 oikea rivi on 4, 10, 13, 19, 26, 28, 33 ja lisänumero 32. Tuplausnumeroksi arvottiin 10.

Lotosta voitettiin tällä viikolla yhteensä yli 193 000 erisuuruista voittoa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 2 3 5 5 4 6. Jokerista löytyi kolme 6 oikein -tulosta, joilla voittaa joko 20 000 euroa tai tuplattuna 40 000 euroa.

Lauantai-Lomatonnin voittorivi on Peking 95. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 19 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Vanhustyön keskusliiton ohjelmapäällikkö Reija Heinola. Lähetyksessä tutustuttiin Eloisa ikä -avustusohjelmaan, joka luo edellytyksiä ikäihmisten hyvälle arjelle. Ohjelmaa tuetaan Veikkauksen tuotosta.