Loton potti nousee 5,0 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt yhtään täysosumaa lauantaina (kierros 36/2018), joten ensi lauantaina täysosumille on tarjolla 5,0 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 6+1-vottoja löytyi neljä kappaletta ja niillä voittaa runsaat 47 000 euroa. Voitot menivät riveihin, jotka oli pelattu Oulun Kauppurienkadun Pelaamossa, Vallikallion Shellillä Espoossa, Helsingin rautatieaseman Lippuhallin R-kioskissa ja Pitäjänmäen R-kioskissa Helsingissä. Oulun voittaja oli käyttänyt Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa automaattisesti suoraan tililleen.

Kaikkiaan lottoarvonnassa löytyi erisuuruisia voittoja yli 143 000 kappaletta.

Loton kierroksen 36/2018 oikea rivi on 2, 4, 8, 12, 37, 39, 40 ja lisänumero 3. Plusnumeroksi arvottiin 25.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 3 2 7 1 0 6. Täysosumia ei löytynyt. Toisen voittoluokan kuusi oikein -tuloksia löytyi yksi ja sillä voittaa 20 000 euroa. Voittorivi oli pelattu K-market Hillamarketissa Ranualla.

Lomatonnin voittorivi on Melbourne 2. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 12 kappaletta.

Katso kaikki tulokset.

Arvontalähetyksessä esiteltiin Invalidiliitto ja avustajakoirat. Avustajakoira on fyysisesti vammaisten ja toimintarajoitteisten käyttäjien yksilöllisiä tarpeita vastaavaksi koulutettu apu, joka avustaa käyttäjäänsä päivittäisissä toimissa. Koira voi olla se ratkaiseva tekijä, joka mahdollistaa vammaisen ihmisen itsenäisen elämän, liikkumisen ja pärjäämisen. Invalidiliiton toiminta saa tukea Veikkauksen tuotosta.

Katso video: https://youtu.be/kSt0F2iWbc4

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).