Loton potti nousee 6,5 miljoonaan euroon - yli 100 000 euroa Turkuun ja Ylivieskaan

Lottoarvonnassa ei löytynyt yhtään täysosumaa lauantaina (kierros 26/2018), joten ensi lauantaina täysosumille on tarjolla 6,5 miljoonaa euroa. Kierroksen suurimmat voitot menivät Turkuun ja Ylivieskaan.

Toisen voittoluokan 6+1-vottoja löytyi kaksi kappaletta ja niillä voittaa 101 818,40 euroa. Voitot menivät Turun K-Citymarket Länsikeskuksessa ja Ylivieskan Kärkkäisellä pelattuihin riveihin. Jälkimmäinen voittaja käytti pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voiton automaattisesti pankkitililleen.

Loton kierroksen 26/2018 oikea rivi on 6, 11, 19, 23, 26, 27, 33 ja lisänumero 22. Plusnumeroksi arvottiin 6.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 1 3 7 6 8 8. Täysosumia ei löytynyt. Toisen voittoluokan kuusi oikein -tuloksia löytyi kolme kappaletta ja niillä voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Pariisi 23. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 19 kappaletta.

Katso kaikki tulokset.

Lottoarvonnassa oli MM-kisojen kunniaksi aiheena jalkapallo. FC POHU on merkittävä liikuttaja alueellaan Helsingin Pohjois-Haagassa. Vuosi sitten rakennettu tekonurmikenttä on parantanut harrastusolosuhteita entisestään. Liikuntapaikkojen rakentamista tuetaan Veikkauksen tuotolla.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.