Veikkaus Oy

Loton potti nousee 6,5 miljoonaan euroon – Yli 300 000 euron voitto pelattiin Kouvolassa

Loton kierroksen 21/2022 arvonnassa ei löytynyt täysosumaa, joten ensi viikolla potissa on tarjolla 6,5 miljoonaa euroa.

Lottopalloja lottokoneessa.

Loton kierroksen 21/2022 oikea rivi on 3, 4, 14, 19, 20, 28 ja 33 sekä lisänumero 7. Plusnumeroksi arvottiin 7.

Seitsemää oikeaa ei tällä kierroksella löytynyt. 325 836,57 euron voitto lähti illan ainoalle 6+1-tulokselle. Onnekas rivi oli pelattu Kouvolassa Varuskuntakadun R-Kioskilla. Tuore lottovoittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä osoitteesta Aku Korhosen tie 2.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 2 2 7 5 8 4 2. Lauantai-Jokerista ei tällä kertaa löytynyt täysosumia, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi kolme kappaletta. Voittosumma 6 oikein -tuloksella on 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Marrakech 12. Tuhannen euron päävoittoja lähti jakoon yhdeksän kappaletta.

Tämän illan lottoarvonta suoritettiin poikkeuksellisesti vasta klo 23.25 alkaen UEFA Mestarien liigan finaaliottelun vuoksi.

Katso kaikki tulokset täältä

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Lottopalloja lottokoneessa.

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma