Loton potti nousee 6,5 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa (kierros 35/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa eikä 6+1 –oikein tulosta. Paras tulos tällä kierroksella oli 6 oikein, jolla voitti 2 132 euroa.

Lottokierroksella löytyi muita voittoja kaikkiaan 138 860 kappaletta.

Loton oikea rivi (kierros 35/2017) on 4, 12, 14, 17, 23, 33 ja 35. Lisänumero on 8 ja tuplausnumero 28. Ensi viikolla (kierros 36/2017) jaossa on 6,5 miljoonaa euroa. Loton päävoittajia on tänä vuonna tullut jo 62.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 1 7 1 8 5 7. Jokerista ei löytynyt tällä viikolla täysosumaa. 6 oikein –tuloksia oli neljä, joista yksi oli tuplattuna. Voittajat saavat 20 000 ja 40 000 euroa voitoistaan.

Lomatonnin voittorivi on Sao Paulo 80. Lomatonneja meni jakoon 19 kappaletta.

Tämän viikon aihe Lotossa on luovan välittämisen yhteisö Siskot ja Simot. Lottokoneen käynnisti yhdistyksen toiminnanjohtaja Eero Väisänen.