Loton potti nousee 7 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa (kierros 22/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6+1 –tuloksia löytyi neljä kappaletta. Tuloksella voittaa 53 899 euroa. Lottokierroksella löytyi kaikkiaan 124 937 muuta voittoa.

Onnekkaat rivit oli pelattu netissä, R-kioskilla Vantaan Tikkuraitilla, K-market Värtössä Oulussa sekä Iisalmen Prismassa, jossa voittajina oli viiden hengen porukka. Tunnistautuneet pelaajat saavat voittosumman suoraan pankkitililleen.

Loton oikea rivi (kierros 22/2017) on 3, 7, 16, 22, 34, 38 ja 39. Lisänumero on 2. Tuplausnumeroksi arvottiin 10.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 6 8 6 8 8 8 9. Jokerista löytyi kolme 6 oikein –tulosta. Niistä kaksi oli tuplattuna, joten voittosummat olivat 20 000 ja 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Las Palmas 14. Lomatonneja meni jakoon 13 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Suomen Palveluskoiraliiton hallituksen puheenjohtaja Harri Kuusisto. Suomen Palveluskoiraliitto on palveluskoiratoiminnan keskusjärjestö, joka toimii yhteistyössä muiden koirajärjestöjen sekä koiraa käyttävien viranomaisten kanssa. Veikkaus tukee palvelukoiratoimintaa. Tutustu toimintaan: https://youtu.be/BS9NzYSU9C8

Ensi viikolla (kierros 23/2017) lottopotissa on jaossa 7 000 000 euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.