Loton potti nousee 8,0 miljoonaan euroon – tuplattuna peräti 16 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt lauantaina (kierros 43/2017) yhtään täysosumaa, joten Loton potti nousee 8,0 miljoonaan euroon. Tuplattuna potti voi nousta peräti 16 miljoonaan euroon, joka yhdelle pelaajalle osuessaan olisi Loton uusi ennätys.

Tähän mennessä suurin yhdelle pelaajalle mennyt lottovoitto on 13,3 miljoonaa euroa. Se osui nettipelaajalle Lahteen huhtikuussa 2014 (kierros 15/2014).

Lauantain suurimmat voitot tulivat kahdella 6+1-tuloksella. Niillä voittaa 113 753,30 euroa. Toinen osuma oli pelattu Inkeroisten R-kioskissa Kouvolassa, toinen Pomarkun Shellillä, ja se on viiden osuuden porukka. Kullakin osuudella saa 22 750,66 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 43/2017) on 9, 20, 23, 25, 27, 28, 35 ja lisänumero 18. Tuplausnumeroksi arvottiin 6.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 2 2 9 4 4 7. Arvonnassa löytyi yksi kuusi oikein tulos, ja sillä saa tuplauksen ansiosta 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Kööpenhamina 43. Tuhannen euron päävoittoja tuli 22 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti uudessa Tuntematon sotilas -elokuvassa Kariluotoa näyttelevä Johannes Holopainen. Aku Louhimiehen ohjaama elokuva sai ensi-iltansa perjantaina. Veikkaus on yksi Tuntematon sotilas -elokuvan pääyhteistyökumppaneista.

Ensi viikolla (kierros 44/2017) lottoarvonta nähdään pyhäinpäivän vuoksi sunnuntaina 5. marraskuuta. Peliaikaa on sunnuntaihin kello 22 asti.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.