Loton potti nousee 9 miljoonaan euroon

Saara Aalto käynnisti lottokoneen uudenvuodenaaton arvonnassa (kierros 52/2016). Täysosumia ei löytynyt, mutta kaksi onnekasta saa 6+1 oikein -tuloksella reilut 240 000 euroa. Loton potti nousee 9 miljoonaan euroon.

Loton oikea rivi on 3, 4, 6, 7, 12, 18 ja 37 ja lisänumero 29. Tuplausnumeroksi arvottiin 14.
Kaikkiaan Lotossa jaettiin lauantaina yli 190 000 erisuuruista voittoa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 0 6 7 4 2 3 7. Jokerissa löytyi neljä 6 oikein -tulosta. Kahdelle jokerivoittajalle matkaa tuloksella 20 000 euroa ja kahdelle tuplattuna pelanneelle 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Los Angeles 56. Lomatonneja meni jakoon 25 kappaletta.

Ensi viikolla Loton potissa on 9 miljoonaa euroa.

Suomi-palkinnon saanut Saara Aalto onnettarena

Lottokoneen käynnisti säihkyvä laulaja Saara Aalto. Saara Aalto sai joulukuussa opetus- ja kulttuuriministeri Sanni Grahn-Laasoselta Suomi-palkinnon. Suomi-palkinto, 21 625 euroa, myönnetään Veikkauksen tuotosta.

Uusi rahapeliyhtiö, Veikkaus, aloittaa toimintansa 1.1.2017

Kotimainen rahapelaaminen siirtyy vuonna 2017 kokonaan yhden yhtiön vastuulle, kun nykyisten kolmen toimijan - Fintoton, Raha-automaattiyhdistyksen ja Veikkauksen - rahapelitoiminnot yhdistetään.

Yhdistämisellä vahvistetaan suomalaista rahapelijärjestelmää ja samalla voidaan tehostaa rahapelaamisen sosiaalisten ja terveydellisten haittojen vähentämistä. Uuden Veikkauksen pelit tuottavat yli miljardi euroa vuodessa yhteiseen hyvään.

Lisätietoa uudesta Veikkauksesta osoitteessa www.veikkaus.fi/yritys

Lotto on ollut suomalaisten suosikkipeli jo yli neljä vuosikymmentä. Yksi lottorivi ei vielä tee ihmeitä, mutta miljoonat rivit tekevät. Veikkaus tekee suomalaisista voittajia. Joka viikko Veikkauksen tuotosta jaetaan yli 10 miljoonaa euroa taiteen, liikunnan, tieteen ja nuorisotyön tekemiseen – meille kaikille. www.veikkaus.fi/oletvoittaja