Loton potti nousee ennätyslukemiin, 14,6 miljoonaan euroon

Lotossa kierroksen 49/2018 arvonnassa ei löytynyt täysosumia. Ensi lauantaina Lotossa on jaossa kaikkien aikojen suurin potti, 14,6 miljoonaa euroa.

Kierroksen oikea rivi on 1, 2, 28, 30, 34, 37, 40. Lisänumero 12. Plusnumeroksi arvottiin 13.

Lotosta ei kierroksella löytynyt ylimpien voittoluokkien osumia. Yhteensä lauantain Loton arvonnassa voitettiin erisuuruisia voittoja 162 159 kappaletta.

Jokerin oikea rivi on 8851790. Lauantai-Jokerista löytyi kolme kuusi oikein -tulosta. Voitot osuivat K-market Riihitorille Riihikoskelle ja ABC-Pitkälahdelle Kuopioon. Kolmas voitto osui tuplattuna Helsinkiläiselle nettipelaajalle, jolloin voittosumma on 40 000 euroa.

Lomatonnin oikeaksi riviksi arvottiin Budabest 68. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 17 kappaletta.

Lotto-lähetyksessä tutustuttiin Liikkuva koulu – ohjelmaan, joka tarjoaa aktiivisempia ja viihtyisämpiä koulupäiviälapsille. Ohjelman tavoitteena on mahdollistaa jokaiselle lapselle liikkumisen ilo sekä riittävä päivittäinen fyysinen aktiivisuus. Liikkuvissa kouluissa ajatellaan asioita uusilla tavoilla: esimerkiksi istutaan vähemmän, tuetaan oppimista toiminnallisilla menetelmillä, liikutaan välitunneilla ja kuljetaan koulumatkat omin lihasvoimin. Jokainen koulu toteuttaa liikkuvampaa koulupäivää omalla tavallaan.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.