Veikkaus Oy

Loton potti nousi 2,4 miljoonaan euroon – 468 000 euron voitto Siilinjärvelle

Lotosta ei löytynyt kierroksella 18/2022 täysosumia, joten ensi viikolla potissa on 2,4 miljoonaa euroa.

Lottopalloja lottokoneessa.

Arvonnassa löytyi yksi 6+1-tulos ja sillä voitti lähes 468 000 euroa. Voitto osui nettipelaajalle Siilinjärvelle. Hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Loton kierroksen 18/2022 oikea rivi on 3, 6, 9, 14, 16, 25, 33 ja lisänumero 2. Plusnumeroksi arvottiin 19.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 6 7 4 4 2 2 1.

Lauantai-Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa. Toinen voitoista pelattiin Turun linja-autoaseman R-kioskilla ja toinen Shell Kyyjärvellä.

Lomatonnin voittorivi on Praha 3. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 14 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin tänään Luonto-Liiton toimintaan. Luonto-Liitto on lasten ja nuorten valtakunnallinen luonnonharrastus- ja luonnonsuojelujärjestö. Liiton ympäristötoimintaryhmissä edistetään muun muassa metsien, Itämeren, ilmaston ja suurpetojen suojelua. Liitto järjestää nuorille esimerkiksi leirejä, retkiä ja muita tempauksia. Toimintaa tuetaan Veikkauksen tuotolla.

Lottoarvonnalla poikkeavia lähetysaikoja toukokuussa

Lottolähetyksellä on tavallisesta poikkeava lähetysaika kahtena lauantaina toukokuussa. 14.5. Lotto arvotaan MM-jääkiekko-ottelusta johtuen vasta noin klo 23.00. Samoin 28.5. Loton lähetysaika siirtyy noin klo 23:een jalkapallon Mestarien liigan finaaliottelun vuoksi. Näin ollen myös Loton, Jokerin ja Lomatonnin tulokset ovat kyseisinä päivinä selvillä tavanomaista myöhemmin.

Kyseisten kierrosten peliaika päättyy normaaliin tapaan lauantaina klo 21.45. Seuraavan kierroksen peliaika alkaa kuitenkin lauantaina vasta tuntia tavanomaista myöhemmin klo 23.30.

Lotto arvotaan viikoittain suorassa lähetyksessä MTV3-kanavalla. Normaalisti lähetys alkaa noin klo 22.10.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Lottopalloja lottokoneessa.

Veikkaus Oy

Veikkaus tuottaa peleillä iloa. Tarjoamme elämyksiä ja huippupelejä asiakkaistamme välittäen. Me noin 1300 veikkauslaista teemme kaikkemme, että pelaaminen säilyy ilon puolella, ja suomalaiset pelaavat maltilla. Lähes kaikki aikuiset suomalaiset ovat kokeilleet pelejämme, ja meillä on noin kaksi miljoonaa Etuasiakasta. Olemme monella tavalla mukana suomalaisessa elämässä.

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy