Loton potti nousi 2,4 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt kierroksella 4/2018 täysosumia, joten ensi lauantaina potissa on 2,4 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi kaksi 6+1-tulosta, joilla voittaa noin 103 000 euroa.

Viime kierroksella Lotosta poistui vuodesta 2014 saakka ollut Tuplaus. Sen tilalle tuli Plus-pelitapa. Plussaamalla pelaaja voi viisinkertaistaa kaikki muut voitot paitsi päävoiton.

Loton oikea rivi (kierros 4/2018) on 4, 7, 13, 14, 17, 27 ja 29. Lisänumero on 32 ja Plus-numero 19.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 6 3 7 2 5 9. Jokerista ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6 oikein -tuloksia oli neljä. Sillä voittaa tuplauksesta riippuen 20 000 euroa tai 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Moskova 44. Lomatonneja meni jakoon 25 kappaletta.

Lottolähetyksen aiheena oli tällä kertaa taitoluistelu. Lähetyksessä tutustuttiin Helsingin Taitoluisteluklubin toimintaan ja seurattiin nuorten taitoluistelijoiden harjoituksia.

Loton peliaika loppuu 20.1.2018 alkaen klo 21.45. Myös tv-arvontalähetys on siirtynyt alkavaksi heti Kymmenen Uutisten jälkeen klo 22.10.