Loton potti nousi 3,6 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt tänään täysosumia, joten ensi lauantaina potissa on 3,6 miljoonaa euroa.

Loton voittorivi (kierros 5/2018) on 2, 7, 9, 12, 27, 33, 35 ja lisänumero 4 sekä plusnumero 20. Erikokoisia lottovoittoja lähti jakoon tänään kaikkiaan yli 200 000 kappaletta.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 9 7 6 2 4 5 1. Jokerista ei löytynyt täysosumia. 6 oikein -tuloksia osui kaksi, ja tuplattuna niistä voittaa 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Reykjavik 20. Sekä kaupungin että numeron oikein veikanneet saavat 1 000 euron voiton, ja niitä löytyi tänään 16 kappaletta.

Lottolähetyksissä tutustutaan veikkausvoittovaroin rahoitettuihin kohteisiin. Tällä kertaa aiheena oli ratsastus ja liikuntapaikkarakentaminen. Lähetyksessä tutustuttiin Espoon Gumbölen ratsastuskeskuksen uuteen maneesiin, joka mahdollistaa satojen ratsastajien harrastamisen ympäri vuoden.

Loton peliaika loppuu 20.1.2018 alkaen klo 21.45. Arvontalähetys televisiossa on siirtynyt alkavaksi heti Kymmenen Uutisten jälkeen klo 22.10.

Veikkaus valitsi mainostoimistokumppanit luovien konseptien suunnitteluun15.6.2018 15:08Tiedote

hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot ovat jatkossa Veikkauksen luovat konseptitoimistot. Mainostoimistokilpailutuksessa painotettiin strategista markkinointiajattelua, asiakasymmärryksen ja -tiedon hyödyntämistä, luovaa konseptointikykyä sekä pitkäjänteistä brändinrakentamisen taitoa. Hyviä kokemuksia saatiin uudenlaisesta työpajatyöskentelyyn pohjautuvasta kilpailutustavasta.