Loton potti nousi 5,0 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt kierroksella 51/2017 täysosumia, joten ensi lauantaina vuoden viimeisessä potissa on 5,0 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi yksi 6+1-tulos. Sillä voittaa noin 216 000 euroa. Voittorivi oli pelattu Ympyräkeskuksen R-kioskissa Haminassa. Koska pelaaja käytti Veikkaus-korttia, hän saa voiton automaattisesti tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla yli 103 000 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 51/2017) on 6, 18, 19, 28, 32, 34, 40 ja lisänumero 26. Tuplausnumeroksi arvottiin 13.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 0 9 7 8 8 1.

Lomatonnin voittorivi on Melbourne 7. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 10 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti seuratoiminnan kehittäjä Henna Tanhuanpää Suomen Hiihtoliitosta. Hän on Lumilajit Liikuttavat -hankkeen ideoija. Lähetyksessä esiteltiin Lasten Lumipäivät Vierumäellä. Suomalaisten lumilajien seuratoimintaa tuetaan Veikkauksen tuotolla.