Loton potti nousi 5,0 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt kierroksella 51/2017 täysosumia, joten ensi lauantaina vuoden viimeisessä potissa on 5,0 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi yksi 6+1-tulos. Sillä voittaa noin 216 000 euroa. Voittorivi oli pelattu Ympyräkeskuksen R-kioskissa Haminassa. Koska pelaaja käytti Veikkaus-korttia, hän saa voiton automaattisesti tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla yli 103 000 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 51/2017) on 6, 18, 19, 28, 32, 34, 40 ja lisänumero 26. Tuplausnumeroksi arvottiin 13.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 0 9 7 8 8 1.

Lomatonnin voittorivi on Melbourne 7. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 10 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti seuratoiminnan kehittäjä Henna Tanhuanpää Suomen Hiihtoliitosta. Hän on Lumilajit Liikuttavat -hankkeen ideoija. Lähetyksessä esiteltiin Lasten Lumipäivät Vierumäellä. Suomalaisten lumilajien seuratoimintaa tuetaan Veikkauksen tuotolla.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.