Loton potti nousi 6,5 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa (kierros 17/2018) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Ensi viikolla potissa on 6,5 miljoonaa euroa.

Arvonnassa ei löytynyt myöskään yhtään 6+1-tulosta, mutta pienempiä voittoja voitettiin yhteensä 183 213 kappaletta.

Loton kierroksen 17/2018 oikea rivi on 3, 4, 12, 15, 30, 31, 36 ja lisänumero 9. Plusnumeroksi arvottiin 13.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 8 9 3 7 3 5. Jokerista löytyi neljä 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa. Yksi voittopeleistä oli pelattu tuplattuna ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten voittosumma nousi 40 000 euroon.

Lomatonnin voittorivi on Dallas 49. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 10 kappaletta.

Lottolähetyksen aiheena oli Veikkauksen tuotolla tuettava nuorisotyö. Lähetyksessä vierailtiin Kärpäsen koululla Lahdessa, jossa nuorisotyö on nuorten toiveiden mukaisesti jalkautunut tiiviiksi osaksi koulupäivää.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.