Loton potti nousi 6,5 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa (kierros 17/2018) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Ensi viikolla potissa on 6,5 miljoonaa euroa.

Arvonnassa ei löytynyt myöskään yhtään 6+1-tulosta, mutta pienempiä voittoja voitettiin yhteensä 183 213 kappaletta.

Loton kierroksen 17/2018 oikea rivi on 3, 4, 12, 15, 30, 31, 36 ja lisänumero 9. Plusnumeroksi arvottiin 13.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 8 8 9 3 7 3 5. Jokerista löytyi neljä 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa. Yksi voittopeleistä oli pelattu tuplattuna ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten voittosumma nousi 40 000 euroon.

Lomatonnin voittorivi on Dallas 49. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 10 kappaletta.

Lottolähetyksen aiheena oli Veikkauksen tuotolla tuettava nuorisotyö. Lähetyksessä vierailtiin Kärpäsen koululla Lahdessa, jossa nuorisotyö on nuorten toiveiden mukaisesti jalkautunut tiiviiksi osaksi koulupäivää.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).