Loton potti pomppasi 3,6 miljoonaan – kierroksen suurimmat voitot Naantaliin, Raumalle ja Helsinkiin

Lotossa ei löytynyt kierroksella 35/2018 täysosumia. Ensi lauantaina 7 oikein -tuloksille on jaossa 3,6 miljoonaa euroa.

6+1-tuloksia lotottiin kolme kappaletta. Kunkin pelin voitto-osuus on noin 62 739 euroa. Yksi riveistä on pelattu Rauman Karjalankadun Nesteellä, kaksi muuta ovat nettipelaajat Helsingistä ja Naantalista.

Loton oikeat numerot kierroksella 35/2018 ovat 1, 13, 14, 16, 19, 26 ja 31. Lisänumeroksi arvottiin 37 ja plussanumeroksi 9.

Jokerin oikea rivi on 3 7 1 5 9 8 4. Täysosumia ei löytynyt, mutta 6 oikein -tuloksia pelattiin neljä. Kolme pelaajaa voittaa 20 000 euroa, ja yksi valkeakoskelainen nettipelaaja tuplatulla rivillään 40 000 euroa. Muut voittajat ovat pelanneet Kemin Citymarketissa, Oulun Ruskon Citymarketisssa ja Mäntyharjun R-kioskilla.

Lomatonnin voittava kaupunki-numero-yhdistelmä on Montreal 16. Tonneja lähti jakoon 14 kappaletta.

Lotossa oli lauantaina aiheena Suomen Punaisen Ristin omaishoitoperheiden tukitoiminta. SPR:n koordinoima omaishoitajien tukitoiminta järjestyy vapaaehtoisvoimin. Vapaaehtoinen voi vierailla omaishoitoperheen luona tai järjestää vertaistukea alueen omaishoitajien ryhmätapaamisissa. Insertissä vierailtiin Tuusulassa, jossa paikallinen vapaaehtoinen Anders Holmberg organisoi virkistystoimintaa paikallisille omaishoitajille.