Lotossa ei täysosumia - päävoitto paisuu 6,5 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa kierroksella 10/2018 ei löytynyt 7 oikein-tuloksia. Ensi kierroksella täysosumille on jaossa noin 6,5 miljoonaa euroa

Lauantain arvonnassa löytyi kaksi 6+1-tulosta. Niillä voittaa noin 106 600 euroa. Rivit oli pelattu ABC Pukkilassa ja Jumbon Citymarketissa Vantaalla. Molemmat pelasivat tunnistautumattomana, joten he saavat lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorista.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla yli 174 000 erisuuruista voittoa.

Loton kierroksen 10/2018 oikea rivi on 14, 17, 21, 22, 33, 36, 39 ja lisänumero 32. Plusnumeroksi arvottiin 22.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 0 8 7 5 7 1 9. Jokerista löytyi kaksi kappaletta 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Sydney 3. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 20 kappaletta.

Lottolähetyksessä esiteltiin Hyvinvointilomat ry:n toimintaa. Veikkausvaroista mahdollistettava tuettu loma myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein. Hyvinvointilomat ehkäisevät eriarvoisuutta ja antavat lepohetken arjesta.