Lotossa ja Jokerissa muhkeita voittoja Naantaliin, Äänekoskelle, Kurikkaan, Kärsämäelle, Hämeenlinnaan ja pk-seudulle

Lotossa ei löytynyt kierroksella 40/2018 yhtään täysosumaa. Ensin viikolla seitsemän oikein -tuloksella voi voittaa jopa viisi miljoonaa euroa.

Loton oikea rivi lauantain kierroksella (40/2018) on 5, 7, 8, 14, 26, 34 ja 40. Lisänumeroksi arvottiin 3 ja Plussanumeroksi 30. Kierroksella löytyi kaksi 6+1-riviä. Molempien rivien voitto-osuus on 190 373 euroa.

Toinen kierroksen isoimpien Loton voittojen riveistä oli pelattu Helsingin Kasarmintorin S-marketissa tunnistautumattomana, joten voittajan pitää lunastaa rahansa Veikkauksen pääkonttorista Helsingistä.

Toinen 6+1-voitoista meni kymmenen hengen porukalle. Rivi oli jätetty sisään K-market Karhunlähteessä Äänekoskella.

Lauantai-Jokerista löytyi viisi kappaletta kuusi oikein -tuloksia. Oikea rivi on 4 1 2 6 3 2 3.

Yksi onnekkaista Jokeri-voittajista oli pelannut rivinsä tuplana Ruusumon K-kaupassa Naantalin Merimaskussa. Hänen voitto-osuutensa on 40 000 euroa, samoin kuin niin ikään tuplauksella pelanneilla Hämeenlinnan Prisman ja Kärsämäen S-marketin asiakkailla. Espoolainen nettipelaaja ja Kurikan R-kioskin asiakas voittivat kumpikin ilman tuplausta 20 000 euroa.

Lauantain Lomatonnin oikea kaupunki on San Diego ja numero 66. Tonnin voittoja meni jakoon 20 kappaletta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.