Lotossa pelataan nyt 14,5 miljoonan ennätyspotista - Kiteelle ja Kouvolaan 114 000 euroa

Lottoarvonnassa ei löytynyt täysosumia kierroksella 20/2018. Ensi viikolla onkin jaossa kaikkien aikojen ennätyspotti, 14,5 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi kaksi 6+1-tulosta. Molempien voittosumma on 114 700 euroa. Toinen oli kahden hengen porukkapeli, joka oli jätetty Kouvolan Prismaan. Toinen oli pelattu Kiteellä, ravintola Pivangassa.

Kaiken kaikkiaan erisuuruisia voittoja jaettiin yhteensä yli 187 000 kappaletta.

Loton kierroksen 20/2018 oikea rivi on 6, 16, 25, 32, 34, 35 ja 37. Lisänumero on 9 ja plussanumero 4.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 0 0 9 3 1 2. Täysosumia ei löytynyt, mutta 6 oikein -tuloksia napsahti neljä kappaletta.

Lomatonnin oikea kaupunki ja numero ovat Hampuri 26. Tonnin päävoittoja löytyi 12 kappaletta.

Lauantaina 19.5. arvontalähetyksen aiheena oli Hope ry. Järjestö jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille konkreettisia vaate- ja tavaralahjoituksia, sekä lapsille ja nuorille harrastustukea. Kuka vaan voi lahjoittaa pieneksi jääneet hyväkuntoiset vaatteensa eteenpäin Hope ry:n kautta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.