Lotossa tarjolla jo kahdeksan miljoonaa – molemmat 104 000 euron voitot osuivat Savoon

Lotossa ei löytynyt kierroksella 47/2018 yhtään täysosumaa. Ensi lauantain arvonnassa potissa on kahdeksan miljoonaa euroa.

Kierroksen oikea rivi on 1, 3, 11, 25, 27, 32 ja 36. Plussanumeroksi arvottiin 1 ja lisänumeroksi 6.

Paras tulos lauantain kierroksella oli 6+1. Niitä löytyi kaksi kappaletta. Molempien voitto-osuus on 104 103 euroa. Toinen oli pelattu Kuopiossa Juankosken R-kioskilla ja toinen Kuopion Kolmisopen Tokmannilla.

Jokerin oikea rivi on 4 7 2 6 8 1 2. Täysosumia ei tällä kierroksella löytynyt, ei myöskään 6 oikein -tuloksia.

Lomatonnin oikeaksi riviksi arvottiin Budapest 97. Tonneja lähti jakoon 14 kappaletta.

Yhteensä lauantain Loton arvonnassa voitettiin erisuuruisia voittoja 186 551 kappaletta.