Lotossa yksi täysosuma: 2,4 miljoonaa euroa Turkuun

29.7.2017 23:00 | Veikkaus

Lauantain lottoarvonnassa (kierros 30/2017) löytyi yksi täysosumaa. 2,4 miljoonaa euroa tuonut voitto oli pelattu Turussa, Prisma Tampereentiellä.

Voittaja ei käyttänyt pelissään Veikkaus-korttia, joten hänellä on edessään reissu Veikkauksen pääkonttorille voittoa hakemaan. Miljoonavoittajille tarjotaan kahvit voiton lunastuksen yhteydessä.

Toisen voittoluokan 6+1 oikein -tuloksia oli myös yksi. Tämäkin onnekas lottoaja voittaa peräti 203 454 euroa. Voittaja on helsinkiläinen, ja peli oli pelattu veikkaus.fi:ssä eli voitto maksetaan suoraan tilille.

Ensi viikolla (kierros 31/2017) potissa on 1,2 miljoonaa euroa. Loton oikea rivi on 15, 19, 22, 24, 27, 30, 37 ja lisänumero 4. Tuplausnumeroksi arvottiin 2.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 0 1 2 9 5 3. Jokerissa ei löytynyt täysosumia, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi kolme. 6 oikein -tuloksella voittaa 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Sydney 92. Lomatonneja eli 1000 euron arvoisia voittoja jaettiin 24 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti WAUHAUS-kollektiivin koreografi Jarkko Partanen. Lähetyksessä oli aiheena kulttuuri ja Kiasma-teatterin URB-festivaali. Videolla nähtiin, kuinka URB-festivaaleilla ensi-iltansa saavaa Church of internet -teosta työstetään.

Turuntie 42