Lotossa yksi täysosuma – 6,5 miljoonaa euroa nettiporukalle Helsinkiin, Laukaaseen, Kouvolaan ja Varsinais-Suomeen

Lottoarvonnassa löytyi kierroksella 42/2018 yksi täysosuma. 6,5 miljoonan euron voitto meni viiden osuuden nettiporukalle.

Kaksi porukan jäsenistä on Helsingistä, yksi Laukaasta, yksi Kouvolasta ja yksi pieneltä paikkakunnalta Varsinais-Suomesta. Kullakin osuudella voitti 1,3 miljoonaa euroa. Voittajat saavat nettipelaajina voittonsa suoraan tileilleen.

6+1-tuloksia löytyi kolme kappaletta ja niillä voitti noin 71 000 euroa.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla 180 121 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 42/2018) on 1, 9, 11, 13, 29, 30, 39 ja lisänumero 34. Plusnumeroksi arvottiin 23.

Ensi viikolla (kierros 43/2018) Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 5 2 1 6 0 4 7. Jokerista löytyi neljä 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa. Kaksi voittoriveistä oli pelattu tuplattuna ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten niillä voitti 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Oslo 75. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 15 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin Helsingin ja Uudenmaan näkövammaiset ry:n tieto- ja viestintätekniikkatukeen, joka kouluttaa ja ohjaa näkövammaisia tietoteknisten apuvälineiden käytössä. Yhdistyksen Omenapiirissä näkövammaiset tutustuvat uuteen tekstin- ja kuvantunnistussovellukseen. Toimintaa rahoitetaan Veikkauksen tuotolla.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.